• De laatste paar dagen kan ik steeds moeilijker in slaap komen. Er gaan te veel dingen in mijn hoofd om, bijvoorbeeld liedjes die ik dan niet uit mijn hoofd kan krijgen. Het duurt soms ook wel meer dan een uur voordat ik in slaap kan komen.. Meestal heb ik dat in de zomer maar heb dat nu ineens weer. Hebben jullie dat ook wel eens en wat doen jullie er tegen zodat jullie sneller in slaap vallen?


    The sun will rise and we will try again.

    Overdag meer doen, echt waar, meestal is het gewoon omdat je in de vakantie veel minder doet waardoor je niet moe genoeg bent om te slapen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    Overdag meer doen, echt waar, meestal is het gewoon omdat je in de vakantie veel minder doet waardoor je niet moe genoeg bent om te slapen.


    Hmm ik doe idd niet veel nu ja. Goede tip!


    The sun will rise and we will try again.

    Cressida schreef:
    Overdag meer doen, echt waar, meestal is het gewoon omdat je in de vakantie veel minder doet waardoor je niet moe genoeg bent om te slapen.

    True. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Flikker van een paard. Twee keer. Die avond slaap je echt als een roosje :'D
    Meer doen, en dan heb ik het niet over tekenen of naar de film gaan of zo, maar sporten. Als je lichamelijk uitgeput bent kom je veel sneller in slaap. En telkens hetzelfde "slaapritueel" houden. Bijvoorbeeld iedere avond heel zachte muziek op als je gaat slapen, of iets in die geest. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, wees blij dat het soms maar meer dan een uur duurt, ik slaap altijd pas na minimaal 2 en een half uur en dan heb ik nachtmerries en word ik de volgende ochtend helemaal gesloopt wakker. Wat je eraan kan doen weet ik dus niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Loop de hele dag op hakken totdat je pijn krijgt in je kuiten, dan slaap je heerlijk (cat)


    Let it come and let it be

    Maanling schreef:
    Flikker van een paard. Twee keer. Die avond slaap je echt als een roosje :'D
    Meer doen, en dan heb ik het niet over tekenen of naar de film gaan of zo, maar sporten. Als je lichamelijk uitgeput bent kom je veel sneller in slaap. En telkens hetzelfde "slaapritueel" houden. Bijvoorbeeld iedere avond heel zachte muziek op als je gaat slapen, of iets in die geest. (:


    Okee maar krijg ik die liedjes dan wel uit mn hoofd als ik ga slapen? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hustlers schreef:
    Lol, wees blij dat het soms maar meer dan een uur duurt, ik slaap altijd pas na minimaal 2 en een half uur en dan heb ik nachtmerries en word ik de volgende ochtend helemaal gesloopt wakker. Wat je eraan kan doen weet ik dus niet.


    Ik soms ook maar ik heb het nu over de laatste paar dagen haha.


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Ik soms ook maar ik heb het nu over de laatste paar dagen haha.

    Ik heb het over de laatste paar maanden, echt klote. Maarja wat doe je eraan? (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Minder computeren?


    Today will be Girl's Day party with you~

    dat heb ik ook best vaak. ik slaap altijd goed als ik in de ochtend vroeg opsta, dan kom je namelijk weer in je normale ritme en ben je 's avonds moe. ik val altijd in slaap als ik heel zacht rustige muziek op heb staan. of ik ga lezen totdat mn ogen moe worden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Okee maar krijg ik die liedjes dan wel uit mn hoofd als ik ga slapen? (:

    Als je een CD op zet die bijvoorbeeld bijna een uur duurt krijg je ze niet in je hoofd, nee. Stel, je zet inderdaad een CD op, zorg er dan voor dat het rustige, kalmerende muziek is, of muziek die wat ruiger is maar die jou rustig maakt. Zolang jij er maar mee kan ontspannen. Tegen de tijd dat de muziek is afgelopen en jij je ook echt hebt ontspannen ben je al zo ver heen dat je die liedjes echt niet in je hoofd kan krijgen. Tenminste, dat is hoe ik het ervaar. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    In een boekje dat ik voor school moest lezen stond dat je heel de tijd 'jassen passen' moet zeggen. Heel zachtjes totdat je het eigenlijk in je hoofd zegt en dan denk je aan niets en dan val je in slaap.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    In een boekje dat ik voor school moest lezen stond dat je heel de tijd 'jassen passen' moet zeggen. Heel zachtjes totdat je het eigenlijk in je hoofd zegt en dan denk je aan niets en dan val je in slaap.


    Goede tip!


    The sun will rise and we will try again.

    Een boek lezen voor je gaat slapen ipv op de computer/iPod/...