• en vond een wit shirtje met daarop een print van Tokio Hotel. Geen flauw idee hoe ik daar aan kom want ik heb totaal niks met TH.. -bone out-

    Hebben jullie ook een shirt/voorwerp van een (favoriete) band?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Nee, maar ik zou ze wel graag willen hebben. Te lui om ze te bestellen, denk ik. :'D


    wth.

    Ik heb 4 shirtjes van th en een portemonnee, een ketting en een zweetbandje.

    Ik heb een aantal bandshirts, ja. (:

    Ik heb meer bandshirts dan dat ik mij altijd kan herinneren. Dan kom ik een bandshirt tegen van een band en dan heb ik iets van: "Juist, die had ik ook."


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mayfly schreef:
    Nee, maar ik zou ze wel graag willen hebben. Te lui om ze te bestellen, denk ik. :'D


    comfort in c h a o s

    Ik heb een T-shirt van Taylor Swift en twee shirts van Glee, maar verder volgens mij niet echt, ik hou meer van casual shirtjes met een leuk printje erop ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een bandshirt van Bullet For My Valentine en van Green Day. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eh, ik heb ze geloof ik van TH en van Within Temptation, maar die is al erg oud. Voor de rest weet ik het niet.


    Your make-up is terrible

    Mayfly schreef:
    Nee, maar ik zou ze wel graag willen hebben. Te lui om ze te bestellen, denk ik. :'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb er een van Justin Bieber, die ik bij het concert heb gekocht .. en ik heb een shirt van 1D (: Ik ga straks bij LMFAO ook een shirt kopen (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb er een van justin bieber, een oude.


    Save me from myself.

    Ja, maar draag ze alleen nog als pyjama :')
    Al vind ik mn Foals shirt wel erg leuk lol

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:50 ]


    As travars

    Nightwish en Iron Maiden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pendule schreef:
    Ik heb meer bandshirts dan dat ik mij altijd kan herinneren. Dan kom ik een bandshirt tegen van een band en dan heb ik iets van: "Juist, die had ik ook."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Een shirt van Paramore en een sweater van Attack! Attack!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.