• sommige zullen wel denken, meid wees toch blij dat je een vriendje hebt, maar geloof me, dat geeft ook problemen. mijn vriendje is heel lief en echt geweldig. maar ik ben dus verliefd geworden op een andere jongen.. als ik mijn hart moet volgen zou ik dus zo vreemdgaan en ik schaam me er kapot voor. maar ik wil het ook niet uitmaken omdat ik zo gehecht ben aan de aanwezigheid van mijn vriendje.. weet iemand mischien wat ik moet doen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Praten met beide jongens, denk ik dan.
    Je moet je vriendje eerlijk vertellen dat je verliefd bent,
    en je moet die jongen die je leuk vindt vertellen, dat je hem geweldig vindt, maar dat je een relatie hebt, en dat je gehecht aan hem bent..
    En je weet ook zéker dat je gehecht aan hem bent, omdat je zó verliefd op hem bent, of meer omdat het nu gewoon is dat hij in je leven is?
    Goodluck x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Praten met beide jongens, denk ik dan.
    Je moet je vriendje eerlijk vertellen dat je verliefd bent,
    en je moet die jongen die je leuk vindt vertellen, dat je hem geweldig vindt, maar dat je een relatie hebt, en dat je gehecht aan hem bent..
    En je weet ook zéker dat je gehecht aan hem bent, omdat je zó verliefd op hem bent, of meer omdat het nu gewoon is dat hij in je leven is?
    Goodluck x

    ik denk omdat hij gewoon in mijn leven is.. ik ga binnenkort even serieus face to face met mijn vriendje erover praten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wel, een wijze man heeft ooit gezegd dat als je verliefd wordt op twee personen, je voor de tweede moet gaan. Want als je écht van de eerste hield, zou je nooit verliefd zijn geworden op de tweede. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    Wel, een wijze man heeft ooit gezegd dat als je verliefd wordt op twee personen, je voor de tweede moet gaan. Want als je écht van de eerste hield, zou je nooit verliefd zijn geworden op de tweede. (:


    Dat dus. Ja precies als het daar aan ligt moet je wel echt met hem praten ;)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Alsnog uitmaken, want je breekt toch alleen maar jouw vriendjes hart.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uitmaken die handel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niet vreemd gaan in ieder geval.

    Maelig schreef:
    Wel, een wijze man heeft ooit gezegd dat als je verliefd wordt op twee personen, je voor de tweede moet gaan. Want als je écht van de eerste hield, zou je nooit verliefd zijn geworden op de tweede. (:

    Maelig schreef:
    Wel, een wijze man heeft ooit gezegd dat als je verliefd wordt op twee personen, je voor de tweede moet gaan. Want als je écht van de eerste hield, zou je nooit verliefd zijn geworden op de tweede. (:

    heel wijs


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wacht anders even, misschien is het gewoon een kleine crush. Wacht nog een paar weekjes en als je dan nog steeds op die andere jongens valt praat dan even met je vriend.


    Wel, een wijze man heeft ooit gezegd dat als je verliefd wordt op twee personen, je voor de tweede moet gaan. Want als je écht van de eerste hield, zou je nooit verliefd zijn geworden op de tweede. (:


    Johnny Depp:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Wacht anders even, misschien is het gewoon een kleine crush. Wacht nog een paar weekjes en als je dan nog steeds op die andere jongens valt praat dan even met je vriend.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page