• Hello,

    Misschien kennen jullie mij niet meer zolang ben ik niet meer op Quizlet geweest, ik begon het wel heel erg te missen. En toen ik weer op Q keek was het helemaal veranderd ! Wel eventjes wennen dus, de reden waarom ik niet meer op Q ben geweest is omdat ik het 'te druk' had. En toen kwam ik ook nog eens in het ziekenhuis, ik heb hier jaren op gezeten en toen dacht ik ; nou ik ga gewoon weer naar mn oude vertrouwde site.

    Dus ik ga weer beginnen met schrijven, op alle forums reageren(nou niet alle forums dan haha) en veel verhalen lezen.

    Dus hebben jullie leuke quizen,story's of noem maar op ? laat het me weten, ik ben wel weer toe aan dagenlang op mn laptop zitten en eindeloos lezen (:

    Dikke kus Shanice (Saigon)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sorry, ik heb op het moment geen nieuwe story die online staat (ben er wel met een paar bezig, maar die komen pas later op Q), dus helaas.

    Maar in ieder geval; welkom terug! :)


    Bad decisions make good stories.

    Welkom terug dan (: !


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Welkom terug! ^^ Als je fan bent van One Direction zou ik gewoon de top afspeuren, aangezien er tegenwoordig weinig anders in te zien is (soms, bij hoge uitzondering nog eens wat Justin Bieber-fanficties, maar daar houdt het ook wel bij op). Als je daar niet van houdt, zou ik zeker eens bij Frodo, Square en Merrow kijken. :Y) O, en als je van OP-verhalen en/of Harry Potter houdt, heb ik misschien ook nog wel wat voor je. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Welkom terug! ^^ Als je fan bent van One Direction zou ik gewoon de top afspeuren, aangezien er tegenwoordig weinig anders in te zien is (soms, bij hoge uitzondering nog eens wat Justin Bieber-fanficties, maar daar houdt het ook wel bij op). Als je daar niet van houdt, zou ik zeker eens bij Frodo, Square en Merrow kijken. :Y) O, en als je van OP-verhalen en/of Harry Potter houdt, heb ik misschien ook nog wel wat voor je. c:


    Dit dus.
    En als je van twilight houdt, heb ik er nog wel 1 voor je :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik was hier 4 jaar geleden ook op geregisteerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Welcome back


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nou, welkom terug zou ik zeggen. Mijn verhalen gaan alleen maar over seks en geweld, dus als je dat leuk vind kun je op mijn profiel kijken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik herken je! Jeej, welkom terug!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oblivian schreef:
    Welkom terug dan (: !


    26 - 02 - '16

    Welkom terug! ik heb een verhaal over pirates of the carribeanl open en over de voc, dus als je van piraten en zee houdt is het zeker wat voor jou (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    kittje schreef:
    Welcome back


    Chaos is a ladder.

    Ik ken je niet maar hoi. Welcome back. Ik ga binnenkort mijn story eens posten. Maar het zal geen fanfiction worden.


    I look inside myself and see my heart is black.