• oke de titel zegt het al zelf,, wie is de gekste persoondie je kent en waarom???


    *He's the one.

    De gekste die ik ken staat hierboven natuurlijk!! Charissa jij bent de gekste persoon die ik ken!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    moet ik dat opvatten als een compliment???

    schat hou van je.<333 maar je moet wel even weten dat ik dat gekkegedoe van jouw heb overgekregen,,<333333333333


    *He's the one.

    Truulijk moet je dit opvatten als een compliment ja hallo niet iedereen krijgt de eer om gek zijn van mij te leren dus wees er trots op!!<33333
    Love you


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ja uit mijn klas maar wel gestoord gek op een comische manier als wij gym hebben en ik doe niet mee moet je een hele gymles op hem letten meesterlijk gewonen vet grappig

    Tom...en Mell...en Vall zijn egt melig en die krijgen me vrolijk=D


    Why don't you break my heart

    Pia, Jolien en Luna!! Kan ik me kei goed mee amuseren! En lachen tot we geen lucht meer krijgen ook! :o Ni dat het zo gezond is maar kom xD

    Ik heb een paar jongens in de klas die bier als hun geloof en levensovertuiging zien echt zo grappig XD

    Echt heel serieus: Wij geloven in bier!

    Ze hebben zelfs hun eigen teamsong

    Eentje daarvan liep pas nog met zn broek op zn enkels door de gymzaal heen..

    En ik heb ook jongens in mijn klas die denken dat ze grappig zijn...NOT..ze kunnen niet tippen aan de bierlisten! :P


    It's heavy but you are not the only one

    Uhm ik denk wel Mees, Stan, Giovanni, Rolf & Karts.

    Karst is zo'n jongen die de heletijd zit opera tezingen. :P
    Mees is over hyperr actief en dan word Stan dat ook en doen ze alleen maar melig. En dan gaan ze moppen voorlezen.
    En Giovanni s gewoon zo dom dat ie grappig is.
    En Rolf dat is onze leraar hij is zo koel dan praten wij de heledag over Bill *ik* en over Tom *Barbara* wil die ons gaan opgeven voor Paul de leeuw met een verzoek of hun mogen komen :P


    I do not hook up.

    IK
    wel iedreen die me leert kennen zegt altijd na een paar dagen dat ik zot ben(lol)maar wel poisitief ze zeggen dak een leuek ben me zeker zot:P
    xxxxdusja


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    En Rolf dat is onze leraar hij is zo koel dan praten wij de heledag over Bill *ik* en over Tom *Barbara* wil die ons gaan opgeven voor Paul de leeuw met een verzoek of hun mogen komen :P


    Whaaa zo'n leraar wil ik ook wel :D


    It's heavy but you are not the only one

    men vader.
    hij kwam een keer met een knie rok van mij naar beneden lopen en me mams beha<(-_-)>


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Mijn vriendin. ^__^
    Want ze is gewoon gék!
    Kan niet uitleggen waarom, maar ga maar eens een half jaar met dr om en je snapt wat ikk bedoel x'D.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Iemand die hier in mijn straat had gewoond, samen hadden we constant de buurt op stelten gezet xD
    Niet dat de buren dat zo leuk vonden. xD


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury