• Ben ik echt de enige die zich irriteert aan die alleen-quote reacties?

    Echt, het komt op mij over als onverschillig, voegt niets toe, en is in mijn ogen gewoon spam.

    Zet er dan op zijn minst bij waaróm je het met die specifieke reactie eens bent.

    Of niet?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.

    Dit precies :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daar irriteer ik me soms ook aan. Alsof mensen geen eigen mening hebben. En ik heb specifiek op één iemand opgelet,en ja hoor,ze/hij quotte echt altijd. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nee, 2 keer pressies het zelfde typen is nuttig en voegt iets toe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zet er ook altijd wat onder
    je ergert je aan iets, of het irriteert je


    Life is hard and then we die

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.

    Dit ja. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.


    Precies dit c:


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Als ik niets nieuws meer weet te reageren, zet ik gewoon niets meer.
    Zo heb ik heel weinig posts, maar wel enorm wat topics gelezen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oh, derp, sorry, niet in de gaten gehad. xD

    En zet er dan bij 'Wat ik wilde zeggen ofzo'.

    Is er hier geen regel dat je minstens twee woorden in een post moet hebben ofzo? Als je dan toch al vindt dat twee keer hetzelfde typen nutteloos is, waarom moeten wij het dan alsnog twee keer lezen?

    Echt, het irriteert me.
    Zo wel goed, toch?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik erger me er alleen aan als het echt gaat om van die reacties die bestaan uit één zin of zelfs maar één woord, maar die dan wel echt tien keer gequote worden ofzo. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee eigenlijk niet, als je het eens bent met een reactie hoef je het niet helemaal opnieuw te typen en iets toevoegen is ook niet echt nodig.


    As travars

    Ik verspil daar mijn tijd gewoon niet aan door te ergeren aan die posts.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik probeer zo min mogelijk te quoten. Ik quote alleen als het écht precies hetzelfde is wat ik wilde zeggen en als ik er niets meer aan toe te voegen heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Nee, doe 't zelf soms ook. Vind 't een beetje nutteloos om wat toe te voegen als een vorige post mijn mening al volledig weergeeft, soyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lioncourt schreef:
    Ik doe het soms ook wel eens. Als iemand precies hetgeen heeft gezegd wat ik ook wilde typen bijvoorbeeld, heeft het niet veel nut om dat nog een keer te typen.


    dit dus...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.