• Ik ben net naar de film Nova Zembla geweest en ik vond het een erg goede film... Ik werd een beetje warrig door de jaartallen, maar verder was ie wel leuk ^^

    Alleen, en daarom maak ik dit topic, ik vond Doutzen een beetje overbodig... Het is niet dat ik haar niet mag ofzo, maar ze had eigenlijk helemaal geen belangrijke rol in de film...

    Ik ben nieuwsgierig; wie heeft de film gezien en wat vond hij/zij van de rol die Doutzen speelde?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de film niet gezien, maar een rol hoeft toch niet belangrijk te zijn om leuk te zijn? Alleen omdat ze dan beroemd is, is het erg...

    Ik kan er ook helemaal naast zitten. Ik weet vrij weinig van de Showbizzwereld en deze film.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:55 ]


    I can't even think straight.

    Zeg, heeft ze toevallig een bikini aan en valt ze ergens in zee? Dan moet ik misschien toch gaan kijken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze had inderdaad een overbodige rol, maar ik denk dat zij wel degene was die het verhaal leuk maakte voor veel mensen, al kwam ze er amper in voor.
    Ik ben gister geweest, ik vond de film wel ok maar er zaten wel wat fouten in qua historie, wat ik niet echt vond kunnen.. Ik doe mijn PWS over de VOC/WIC en het ontstaan daarvan, Willem Barendz. was een van de grondleggers van de VOC, als in, op o.a. zijn reizen zijn de strategieën van de VOC gebaseerd. Dus ik weet er wel wat van af. De eerste fout die ik zag was de vlag op het schip... De kleuren klopten niet voor die tijd en de stof klopte ook niet, bovendien waren de kleuren veel te helder. Ik vond het heel apart. Maar ach.
    Voor de rest is de film zelf wel leuk om naar te kijken hoor ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb hem vanmiddag ook gezien. Doutzen speelt een rol om het verhaal wat te versterken, wat sappiger te maken, denk ik.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik had ook zelf al het idee dat ze er in zat om het verhaal wat te romantiseren, maar ik was gewoon benieuwd naar jullie mening ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    De rol was wel nodig, anders had die ene man zich ook niet kunnen vermaken met die tekening
    Nee, kidding, maar de rol was wel nodig, alleen was het niet zo'n grote rol, maar overbodig vond ik die rol niet (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb de film niet gezien, maar wat ik had gehoord was; dat ze maar een paar zinnetjes tekst had en dat haar decolleté erg veel in beeld was. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik heb de film donderdagavond gezien, ik vond hem opzich wel interessant :') Heb betere films gezien, maar zeker ook slechtere. En wat Doutzen betreft.. haar acteer-capaciteiten zijn beperkt, ze zet haar rol wel vol overtuiging neer maar ik heb eerder het gevoel dat ze dient als een soort lokaas. Bovendien was er geen enkel moment in de film waarop ik echte spanning voelde, wat ik jammer vond.


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik heb hem gezien maar geen idee wie die gast is>_<
    maar ik vond de film wel leuk:)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik ga hem kijken.. Maar.. doutzen woont praktisch gezien achter me.. dus ik denk dat het niet handig is als ik slecht over haar ga praten.. :) Ze kan opzich wel acteren. :) xD


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik ga er vanavond heen. Ben benieuwd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb hem twee weken geleden gezien, hij was wel leuk.
    Doutzen was ... interessant. :'D
    Maar die ijsberen vond ik wel nep |:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Vond het toch een waardeloze film. Had er veel meer van verwacht ook zeker gezien het budget die ze hadden. Nederland kan zoveel beter als ze maar willen. Was trouwens over het algemeen gezien niet de schuld van de acteurs.

    Doutzen zat er toch in omdat zij de reden was dat die man door kon gaan? De herinnering aan haar zorgde ervoor dat hij niet opgaf of zoiets? Tenminste: dat heb ik ergens gelezen. Was niet echt duidelijk in de film.

    Ik had gelezen en interviews gezien van Doutzen, dat ze in die film zat omdat Reinout Oerlemans haar had gevraagd. Natuurlijk voor lokaas. Maar haar karakter heeft dan geen grote rol in de film, maar het is wel belangrijk voor het verhaal. Want daardoor kan die man doorzetten en het overleven omdat hij zoveel van haar houd. En haar borsten waren wat groter, omdat ze in de tijd van de opnames nog borstvoeding gaf en in die tijd was dat heel erg. Grote borsten en grote billen.

    Ieder geval, dit is wat ik heb gelezen. Zelf heb ik de film nog niet gezien.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Ik vond het een mooie film. ^^ Ik ergerde me inderdaad wel een beetje aan Doutzen, die borsten... O_e; En verder groeiden hun baarden niet toen ze in het behouden huis zaten. lol Dat was mij niet opgevallen, maar mijn moeder wel. 8D En jammer dat ze die papegaaienduikers gingen opeten, mijn lievelingsdier nog wel! Maar daar kunnen zij verder ook niet veel aan doen. XD