• Je kan allerlei verhalen sturen. Het liefst One Direction of Justin Bieber. <3


    Dream by Day.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Until the clock stops. || Harry Styles

    "The minute I heard my first love story, I started looking for you, not knowing how blind that was. Lovers don't finally meet somewhere. They're in each other all along."




    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Engels gesproken.
    -Kan 16+ bevatten.
    -Neem abo, ik meld af en toe.




    .


    Okay, flauw

    Ik heb een pas nieuwe story, hihi, over Justin Bieber, maar hij is niet beroemd in mijn story.. en het is ook een beetje Fantasy, dus ik weet niet of je het wat vind.

    It's too dangerous to love me - Bieber


    lost in confusion, like an illusion

    heey! zou je ons verhaal willen lezen? (van mij en Roos101)

    One day what lost can be found-Liam Payne


    She never slows down.
    She doesn't know why but she knows that when she's all alone, feels like its all coming down
    She won't turn around
    The shadows are long and she fears if she cries that first tear, the tears will not stop raining down

    en misschien zou je ook wel even bij mijn andere verhalen willen kijken? heel misschien? *duimpt*


    Ik ben niet orgineel, daarom tape ik.

    http://www.quizlet.nl/stories/73797/we-found-love--featuring-justin-drew-bieber/

                                                                                              Wouldn´t it be the perfect crime
                                                                                                          if I stole your heart
                                                                                                          and you stole mine?








          Lovable Crimetime
                      ft. Justin Drew Bieber














    Paynish & xStelena || Justin Bieber is not famous || Starts 22'01'12


    LEGGO!


    ''Nothing ventured, nothing gained,'' is wat hij tegen haar zei. Opgeven, nee dat zou hij niet, maar hij had geen idee wat het voor hem en haar zou betekenen. Ze wilde niet toegeven, haar vooroordelen bleven, maar hij gaf niet op. ''Well, you’re just a douchebag with a capital D,'' is wat ze terug antwoordde.
    PREJUDICE


    ______________________________________
    © Riverfire productions.
    Starts February 14th.


    Klik hieeeeeeer!


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    DON'T USE ME LIKE THAT. || ZAYN MALIK

    The biggest mistake in her life was falling in love with a criminal.
    His name? Zayn Jawaad Malik..


    Pretty is just a pretty word.



    Quin Belle Andrews.


    When my whole world was falling apart
    You were there
    When I needed someone to talk
    You were there
    When I felt alone
    You were there
    Now I am alone, no one to talk to, and my world is broken
    But were are you?

    klik ^.^
    Hope you like it (:
    xx

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:32 ]

    Thirty days in the dark. ||Niall Horan
    based on Thirty days of night.
    Clio McAddams woont in het koude Alaska, waar het eens per jaar dertig dagen donker is. Alle voorgaande jaren is dat goed gegaan, maar dit jaar lijkt het alsof er wel eens problemen zouden kunnen optreden. Dan gaat het met name over het bestaan van vampiers. Die problemen lijken allemaal onzin, vindt Clio, maar die gedachte veranderd als een rustige avond totaal word verstoord. Een handvol bewoners uit hetzelfde appartementencomplex weet te ontkomen en worden ondergebracht in de schuilkelders, waar ze het de aankomende dertig dagen moeten uithouden. Waar niet zo veel eten is. Als het eten dan toch uiteindelijk op raakt, zal er iemand naar boven moeten gaan om het te gaan zoeken. Dan word bekend wie er naar boven moet, het is Clio's buurjongen en geheime liefde, Niall Horan.



    "They are in danger and he's going to do everything in his power to keep her safe."


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    Ik heb trouwens ook nog een JBstorie, moet je ff op mijn profiel kijken!

    De zeilen zijn rood, mijn lief - Niall Horan


    We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    &

    klik


    I was an angel living in the garden of evil

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.




    ''We'd keep all our promises, be us against the world. In another life I would make you stay. So I don't have to say you were the one that got away..''

    ''Best friends forever?'' I whispered and looked at him. ''Forever and longer..'' He said and looked back at me. I smiled. ''Pinky promise?'' I giggled and stared into his eyes. He grinned and nodded. We did a pinky promise. We would be best friends forever. Our friendship would last forever. Forever and longer, like he said. But nothing lasts forever, that is what everyone was saying. And guess what? They were right...


    Niall is perfect.