• Haai :D

    Ik kreeg voor school de opdracht een foto te bewerken waarin ik interactie heb met mezelf. Dit is het geworden:



    Uitleg: Ik beheks mijn dode lichaam, zodat de ziel vrijkomt, terwijl ik toekijk :Y)

    yaay/naay?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 0:50 ]


    If you're going to hell, keep going

    Ik vind 'm echt vet gemaakt! *O*
    Alleen zie ik bij de doorzichtige jou nog een wit randje om je heen, dat is het enige wat me een beetje stoort. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Ik vind 'm echt vet gemaakt! *O*
    Alleen zie ik bij de doorzichtige jou nog een wit randje om je heen, dat is het enige wat me een beetje stoort. :3

    Hoe de fuck heb je dat gedaan? :o


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Hoe de fuck heb je dat gedaan? :o


    Ontzettend veel geduld (nerd)


    If you're going to hell, keep going

    Ayumi schreef:
    (...)

    Ontzettend veel geduld (nerd)
    Ja, maar hoe heb je dat zo bewerkt haha :')


    Where words fail, music speaks

    WAAR?


    ' Nyctophilia '

    OMG DUDE THAT'S SOOO PRETTTY! O_O_O_O
    WAUW, whatthefuck.
    Als ik ooit zo'n opracht heb kom ik naar jou toe.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij is erg mooi, alleen wat donker(logisch) waardoor het wat moeilijk te zien is. Ik weet niet of je hem moet uitprinten, maar als dat zo is zou ik hem iets lichter maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wow, super mooi.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik vind hem eng op dit tijdstip, maar overdag zou ik hem geweldig hebben gevonden! (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Waauw, echt mooi!

    Ik vind hem echt geweldig! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ziet er fantastisch uit. Ik ken zo ook iemand en die had zichzelf supervaak bij een boom gezet. Was ook zoiets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nice job kiddo :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Whoah. Gaaf! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen