• Ik ga eindelijk een grote geheugen kaart kopen voor mijn mobiel. Maar ik ga mijn muziek ook uitbreiden. Ik zoek muziek dat lijkt op dit:

Ik zoek dus iets in de richting van Metal/rock en rock/pop kan ook nog wel.
    Gelieve a.u.b niet:
    - Pop muziek zoals;
    -katy perry
    -Justin Bieber
    - 1D
    - allen wat daar op lijkt.

Alvast bedankt ;3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

My Chemical Romance :9~

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik weet niet of je evanescence kent (:

You always have a choice in life, it's sometimes just

MissSpagetti schreef:
    Ik weet niet of je evanescence kent (:

Nee die ken ik nog niet ;3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Weet niet of je van dupstep houd maar anders zou je Skrillex, Deadmaus of Pendulum kunnen proberen.

Je kan Only Seven Left proberen, het is niet echt bekend, maar wel leuk vind ik.

Gewoon beetje lopen bladeren op youtube.com zou ik zeggen dan vind je vast wel nieuwe liedjes.

Green Day, The Pretty Reckless, Escape the Fate, All Time Low, Destine, Thirty seconds to Mars, Evanescence & Black Veil Brides(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Pillar, blessthefall en In Flames misschien?(:

everything, in time

MIKECERRATO schreef:

Je kan Only Seven Left proberen, het is niet echt bekend, maar wel leuk vind ik.

<3
    Only Seven Left, Destine, Makebelieve, All Time Low, Yellowcard, Make It Count, Ill pick you Up...

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

muse :9~

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

MIKECERRATO schreef:
    Weet niet of je van dupstep houd maar anders zou je Skrillex, Deadmaus of Pendulum kunnen proberen.

Dubstep & het is Deadmau5 ookal is dat niet echt dub :3

all I want is the taste that your lips allow

The Wanted? : )

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Black Veil Brides :3

Let it come and let it be

Simple plan? (:

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Wandering schreef:
    Green Day, The Pretty Reckless, Escape the Fate, All Time Low, Destine, Thirty seconds to Mars, Evanescence & Black Veil Brides(:

Toevallig heb ik nu een nummer gevonden die ik al jaren zocht:Y)

Fit For Rivals (: en ik weet niet of je het leuk vind, maar misschien The Fray ook wel.

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen