• Starting with my homework:



    1 hour later:



    A whole lot later:



    Seriously, It's been one fucking day and I'm drowning in homework already. En het lukt me nog slechter dan normaal, lol. Ik ben nu alweer toe aan vakantie. D: Hoe ging het bij jullie? Zijn jullie leraren ook zo gul?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    De mijne gelukkig niet alleen moest mijn mentor weer zo nodig beginnen over de PTA-week


    Physics is awesome

    Precies het zelfe :W


    Shoganai i ne~

    Ik moet een proefwerk inhalen omdat ik voor de vakantie ziek was, en nu mag dat morgen. Grr.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik had vandaag 2 uur les en daar gingen we film kijken, dus nee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, ben ik blij dat ik een hbo studie heb en wij leerarrangementen hebben waarin precies staat wat je voor wanneer moet doen en de docenten dus niet per dag huiswerk opgeven. Scheelt me een hoop stress, want nu kan ik alles van tevoren plannen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    PinkaminaPie schreef:
    Precies het zelfe :W


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Inviolable schreef:
    Haha, ben ik blij dat ik een hbo studie heb en wij leerarrangementen hebben waarin precies staat wat je voor wanneer moet doen en de docenten dus niet per dag huiswerk opgeven. Scheelt me een hoop stress, want nu kan ik alles van tevoren plannen (:


    Dat hebben wij ook bij ons op school, maar niemand houdt zich daar aan. Jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik moet een *** verslag maken voor maatschappijleer over normen en waarden. :@


    Happy Birthday my Potter!

    nope
    maar ik heb twee projecten en een opdracht die ik niet snap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Herkenbaar. (cool)
    Maar ik mag niet klagen. Voor mij valt het nog heel goed mee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb strafwerk --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Ik heb strafwerk --'

    hoe krijg je dat voor elkaar


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uhuh, ik heb morgen een proefwerk. Die leraren denken echt dat we geen leven buiten school om hebben. >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, dat fenomeen ken ik. -.-
    En dan vooral het part waarin je tegen jezelf zegt 'en nu ga ik huiswerk maken.' en dan gaat Q van 'Oh, damn no, you're not!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb vandaag 50 minuten superleuke studie achter de rug want we mochten spelletjes spelen omdat we niks te doen hebben en het laatste uur van de dag bleek de leraar weg te zijn zonder ons iets te zeggen dus wij na een halfuur, jaah, we gaan het maar eens gaan zeggen zeker ? Voor de rest heb ik een mini toetsje morgen en dat is het ^^