• Geld, alcohol en de rest wat erbij hoort - het is allemaal verslavend. Met een beweging van je heupen, of een klak van je tong is de toekomst hier van jou. Een plek gevuld met vreemdelingen die iedere dag andere vreemdelingen ontmoeten - toevallig of door iemand geregisseerd. In deze stad draait alles meer om de onderwereld. We hebben het zuiden - waar de maffia en de donkere, niet gekende kant van de geheime dienst de hoofdrol spelen. Hier draait alles om rijkdom en het bedrijfsleven, en de mensen die hen dwarsbomen, worden simpelweg uit de weg geruimd. En dan het oosten - dit stuk stad wordt geregeerd door gangs, bendes en gewoon de donkere kant van het leven. Dealen, mishandeling, möorden en prostitutie is hier aan de orde van de dag.

    BEDOELING -
    Je woont óf in het oosten - waar je meestal in een gang zit, of in je eentje weet te overleven. Je kunt overal werken, maar de meest voorkomende 'banen' hier zijn tippelen en dealen. In het Oosten is veel armoede, en er komt te kort aan voorzieningen, toch zijn er een paar met geluk die makkelijk weten rond te komen. Ook hebben we het zuiden, waar alles beter gaat, maar nog steeds veel criminaliteit is. De maffia speelt hier een grote rol, en laat mensen zomaar verdwijnen om ooit, of nooit, terug te komen. In het Zuiden kun je allerlei banen of carrières hebben.

    REGELS -
    - De tijd of in welke vorm je schrijft maakt niets uit.
    - Haal ruzies in de RPG niet naar buiten en ga niet écht onderling ruzie maken.
    - Aantal personages maakt niet uit
    - Laat alles liever vanzelf gaan, dus bijvoorbeeld niks afspreken van te voren!
    - Beetje ervaren zou wel heel fijn zijn.
    - Als je je aanmeld, stuur dan alsjeblieft ook in welk gebied je woont (In het zuiden, of in het oosten)
    - Je kunt je op dit topic óók inschrijven, anders ga je hierheen: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124398&page=last&message=175

    GIRLS -
    - Maybelline Gracelynn Jones || RUSHED

    BOYS -

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:27 ]

    Heeee, (A)

    Is er ook een invullijst?

    x

    Aztech schreef:
    Heeee, (A)

    Is er ook een invullijst?

    x


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aztech schreef:
    Heeee, (A)

    Is er ook een invullijst?

    x

    Leer lezen. Hier inschrijven.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Leer lezen. Hier inschrijven.


    Ik kán lezen. En met een invullijst bedoelen we: Naam, Leeftijd, enzovoort. Wat moet er ingevuld worden?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:09 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Ik kán lezen. En met een invullijst bedoelen we: Naam, Leeftijd, enzovoort. Wat moet er ingevuld worden?


    Oh lol, didn't get that. Ja dat weet ik niet x'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Oh lol, didn't get that. Ja dat weet ik niet x'D


    Haha, lol. (;