• Hello!

    Omdat xAndromeda en ik binnen korte tijd een nieuwe story gaan starten, hebben we ook een nieuwe cover nodig! En omdat mijn coverkunsten niet zo goed zijn als ik gehoopt had, vraag ik het vriendelijk aan jullie.
    Dit zijn de foto's die ik wilde gebruiken:





    Met in een oud-lijkend lettertype erop "Battles are ugly affairs"
    Ik zou de cover het liefst in een enigszins duisteren, maar anderszins ook mysterieuze sfeer hebben. Zo'n beetje een onbeduidende sfeer, maar de de cover mag er niet te licht en fleurig uitzien.
    Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

    'xoxo,
    Lasa.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 15:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Titel? (:


    Some people are art and do art at the same time

    Kwam er net op dat ik die vergeten was (: Sorry, zal het erin zetten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    Kwam er net op dat ik die vergeten was (: Sorry, zal het erin zetten.


    Oke, en welke sfeer moet de cover overbrengen? Een eventuele beschrijving?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oke, en welke sfeer moet de cover overbrengen? Een eventuele beschrijving?


    Sorry, ik heb het in een rapje gedaan, was duidelijk niet het best plan ^^
    (Ga dit straks ook in de beschrijving zetten)

    Ik zou de cover het liefst in een enigszins duisteren, maar anderszins ook mysterieuze sfeer hebben. Zo'n beetje een onbeduidende sfeer, maar de de cover mag er niet te licht en fleurig uitzien.

    God, ik ben echt een kalf in beschrijven...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Somebody? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel iets proberen, moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil wel iets proberen, moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb XD


    Is goed hoor (: Alvast bedankt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nobody? (ik wil je niet opjagen hoor, maar ik wil weten of er nog mensen zijn die iets wilden proberen...)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel weer een keertje iets proberen. Maar ik ben vanavond pas thuis en dan moet ik maar de tijd hebben.. Heeft het haast?


    :)

    Gargoyle schreef:
    Ik wil wel weer een keertje iets proberen. Maar ik ben vanavond pas thuis en dan moet ik maar de tijd hebben.. Heeft het haast?


    Thank you (:
    Neen, het heeft niet erg veel haast, ik heb zelf nog één op overschot, maar het is maar dit dat ik er weet uit te persen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Thank you (:
    Neen, het heeft niet erg veel haast, ik heb zelf nog één op overschot, maar het is maar dit dat ik er weet uit te persen...


    Die is ook mooi vind ik hoor c:
    Als de laptop vrij is zal ik zometeen wat proberen.


    :)

    - Moeten jullie namen erbij? Of de usernames? Of geen van beide?


    :)

    Gargoyle schreef:
    - Moeten jullie namen erbij? Of de usernames? Of geen van beide?


    Gewone namen mogen erbij (die van mij ken je wel, maar je mag er nog Noa bij zetten (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb wat geprobeerd. Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    Groot


    Groot


    Groot


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    Some people are art and do art at the same time