• Een vriend van me is bijna jarig en aangezien zijn enige hobby's eten, gamen en films kijken zijn, heb ik besloten voor een film te gaan. Het lukt me alleen niet om een goede film te vinden. Degene die ik kan vinden zijn allemaal nog niet verkrijgbaar op DVD, en dat is natuurlijk wel noodzakelijk. Dus vandaar de vraag: Help me out, please?

    Dit zijn een paar films die hij wel leuk vindt:
    - Bourne
    - Ocean's Eleven, Twelve, Thirteen.
    - Green Zone
    - Wanted
    - Panicroom
    - Rise of the Planet of the Apes
    - I am Number Four
    - Lord of the Rings
    - Etc.

    Suggestions, please?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hij houdt dus van serieuze films?
    Vrienden van mij vinden The Hangover 1 & 2 helemaal geweldig,
    maar dat is niet echt het genre van de films die daar staan.


    Tell me about it, stud.

    SorayaBass schreef:
    Hij houdt dus van serieuze films?
    Vrienden van mij vinden The Hangover 1 & 2 helemaal geweldig,
    maar dat is niet echt het genre van de films die daar staan.


    Ehh ja, van die actiefilms met wat geknal en geweld, maar zeker niet overdone. En wel heel realistisch, maar niet zo dat er ingezooomd wordt op hele echte verwondingen, want dan gaat hij van zijn stokje. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ga voor X Men! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Machinist? (realistischer)
    Kick-Ass?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:13 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik zou persoonlijk LOTR kiezen (:


    Not all those who wander are lost.

    21 is echt een geweldige film in dat genre!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oh, maar Knowing en 2012 zijn ook leuk (:


    Not all those who wander are lost.

    Je kan LOTR in een box kopen waarin ze alle drie ineens verkrijgbaar zijn.
    Zo heb ik ze gekocht omdat ik ze toevallig in de vitrinekast in de frs zag liggen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    The Experiment of Das Experiment.
    Beide gaan ze over hetzelfde alleen ze eindigen anders. Ik vond ze echt ontzettend spannend en ook interessant. Het is waargebeurd en gaat over hoe gewone normale mensen die psychisch stabiel zijn mee doen aan een experiment waarbij een aantal bewaker word en de rest gevangenen. Je ziet hoe langzaam alles steeds echter word en uiteindelijk uit de hand loopt.

    Exam
    Een mindfuck. Gaat over een toelatingsexamen voor een belangrijk bedrijf. 8 deelnemers en een paar regels. Komen ze achter het antwoord? En de vraag?

    Chatroom
    Een hele bijzondere film. Het gaat over 5 jongeren met ieder een eigen reden om met vreemde te willen spreken. Ze komen samen terecht in een chatroom. Ze chatten maar het is verfilmd alsof ze letterlijk in een kamer zitten en praten. één jongen is de leider. Hij is depressief en kickt erop als andere zelfmoord plegen voor de cam. Daarom begint hij een ziek psychologisch spel tegen de andere.

    The Prestige
    Dit is een hele goede film. Over twee concurrerende illusionisten (in 1800 ofzo) die proberen elkaar steeds te slim af te zijn. Kijk maar een trailer dan weet je wat ik bedoel. Erg spannend en slimme film die ik 2 keer moest zijn om echt alles te snappen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    LotR heeft hij gezien, evenals Knowing, 2012 en 21. En Kick-Ass vind ik persoonlijk niet echt een film voor hem.. Please guys, I'm desperate.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Elements schreef:
    The Prestige
    Dit is een hele goede film. Over twee concurrerende illusionisten (in 1800 ofzo) die proberen elkaar steeds te slim af te zijn. Kijk maar een trailer dan weet je wat ik bedoel. Erg spannend en slimme film die ik 2 keer moest zijn om echt alles te snappen.


    Deze heb ik laatst ook gezien, echt geweldig. Goed geacteerd en aan het eind vallen er ineens enorm veel puzzelstukjes op hun plek!
    Ik zou hem zeker aanraden :]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:25 ]

    Vluuv schreef:
    (...)

    Deze heb ik laatst ook gezien, echt geweldig. Goed geacteerd en aan het eind vallen er ineens enorm veel puzzelstukjes op hun plek!
    Ik zou hem zeker aanraden :]


    Not all those who wander are lost.

    Repo Man _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taken.
    Gaat over een vader die achter haar dochter aangaat die wordt ontvoerd door vrouwenhandelaars in Parijs. De vader was een ex-spion achtig figuur. Erg spannende film.

    Super 8.
    Een groep vrienden maken een film en zijn getuige van een treinongeluk. Er worden allemaal rare dingen gevonden, en ook worden er mensen vermist. De groep mensen gaan erachter aan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Elements schreef:
    The Experiment of Das Experiment.
    Beide gaan ze over hetzelfde alleen ze eindigen anders. Ik vond ze echt ontzettend spannend en ook interessant. Het is waargebeurd en gaat over hoe gewone normale mensen die psychisch stabiel zijn mee doen aan een experiment waarbij een aantal bewaker word en de rest gevangenen. Je ziet hoe langzaam alles steeds echter word en uiteindelijk uit de hand loopt.

    Daarin zit Piet Paulusma :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'