• Ik heb voor school de opdracht gekregen om iets te maken, met het thema heaven. Ik kwam dus op het idee op een jurk te maken, maar op het topje moeten allemaal foto's en teksten komen die voor mij met de hemel te maken hebben, denk hierbij dus aan: foto's met vrienden, familie, m'n favoriete artiesten, schoenen, kleding etc. En nu was mijn vraag aan jullie of jullie nog leuke foto's en/of teksten hebben waarbij jullie aan heaven denken, die ik kan gebruiken voor mijn jurk.
    Alvast bedankt!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Misschien is het wat?

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

en

Misschien?

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Bluefure schreef:

en

Misschien?

Die tweede is goed, want ik zie in de hemel inderdaad wel bloemenvelden!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Lyrics
    Liedje

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Yoda schreef:

&

Deed mij gelijk hieraan ^ denken :Y) En eigenlijk stel ik 't mij zo ook wel 'n beetje voor.

[ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:02 ]

"I shut my eyes in order to see.'