• Ik zoek iets met veel drama, dat het liefst over onbekende personen gaat of one direction, En geen 16+

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Terrene.|| Harry Styles.

Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.

If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles

By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012

I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.

Afbeelding aanklikbaar. Weet niet of je het genoeg drama vindt hehe.

LEGGO!

DEEL 1 - Locked with love:

Waiting for the solution.

Twee meisjes en vijf jongens raken opgesloten in een groot huis. Hoe zullen ze er ooit uit komen?

DEEL 2 - Moments of love:

Amelie en Stella gaan mee op tour met de jongens van One Direction.
Zal het deze keer zonder problemen gaan?

*klik hier om te lezen* (A)

dream, dare, fly!

lees je ook HP?

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Je dromen, verlangens, herinneringen, ambities, ervaringen, je naam en je lichaam maken je tot de persoon die je bent. Evan heeft zich de afgelopen jaren alleen maar beziggehouden met feesten, plezier maken en voetballen. Zonder gevoel of medeleven. Tot hij de ware tegen komt. Zijn leven verandert, positief. Tot hij die ene fout, die stomme fout, maakt. Evans doel was altijd het EK en/of WK winnen voor zijn land. Haalt hij zijn doel, met of zonder de ware, of blijft zijn doel maar een van zijn fantasievolle dromen?

Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

Who will love you? Who will fight?
And who will fall far behind?

“Zayn often encourages me to go out with girls, but I always say that my princess is on her way.
I just have to wait for her.

- Niall Horan

Mocht je geïnteresseerd zijn: KLIK

He is my Hero and I'm his Heroine

Age.

One or two numbers.

A word.

Seconds.

Minutes.

Days.

Years.

" You're to old. "
" You're to young. "
" I'm twelve. "
" I'm seventeen. "

Age is just a number...

- Fanfiction.
- Neem abo.
- Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
- dyanmitexxx

Age is just a number ~ Harry Edward Styles

I think there is real love, but not everyone will find it.

All this talking to you
I don’t know what I’m to do
I don’t know where you stand
What’s inside of your head

All this thinkin’ of you
Is that what you’re doing too?
You’re always on my mind
I talk about you all of the time
Avril Lavigne - Stop Standing There

slightly based on reality and ambitions.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Tweelingzielen

Joyce leeft in een magische wereld. alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Pas begonnen:

At the other end of the line | One Direction.

Five guys.
One girl.

An encounter they will never forget.
A friendship that can move mountains.
A love that will last forever.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 21:42 ]

The odds are néver in our favor.

Morning dew • One Direction.

"With freedom, books, flowers and the moon. Who wouldn't be happy?' • Oscar Wilde.

I thought I saw a girl, brought to life. She was warm, she came around like she was dignified. She showed me how it was to cry, you couldn't be that girl I adore. Because, you don't seem to know... seem to care what your heart is for.
My illusion never changed into something real, and this night I'm wide awake and I see the perfect sky is torn. And you're a little late, can't save me for something you did.
I'm already torn.

"Why are you unhappy?" "Because I'm unhappy."
"You're wishing that you had never met me, don't you?"
"I like being alone. At least I convince myself that I'm better off that way."
"You call me stupid? I fake a smile everyday, and you believe in it.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

http://www.quizlet.nl/stories/73640/even-god-himself-cant-make-it-sink-harry-edward-styles/
&
http://www.quizlet.nl/stories/76345/i-will-not-fall-in-love-with-you-today-try-again-tomorrow--zayn-malik/

De eerste bevat al wat drama. Aan de tweede moet ik nog beginnen maar die gaat ook zeker drama bevatten. ^^ I hope you like it. <3

- Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

One Shot Story (:

And you made me love a little less.

Life is hard but there are also good times - One Direction
en
Just thought you were the one - Niall Horan
De laatste story begint 1 maart

Take a breath & let the rest come easy

~Darkness A Rope And Duct Tape~
http://www.quizlet.nl/stories/76895/darkness--a-rope-and-duct-tape/

'In a dark room, my hands tied with rope and my mouth sealed with duct tape ..'

'What do they want from me? I don't care, because I'm not gone stay here to find out'

'I lost my memory and the only thing I can remember is a phone number .. but I don't know from who ..'

Don't be like the rest of them, darling