• Plaatje is klikbaar.

Discussie graag alleen over het plaatje hierboven. :'D

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:56 ]

Your make-up is terrible

Archer schreef:
    Ik wil niet eens op dit topic reageren vanwege de racistische, achterlijke reacties die jullie hier zetten. What the fuck. Noem je een zwarte man een neger, ho maar, de wereld op zijn kop, maar Amerikanen mag je achterlijk, belachelijk, egocentrisch en weet ik veel wat noemen. Ziek word ik er van. Echt waar.

Zoals eerder gezegd; de Zweden reiken die prijs uit. Niet de Amerikanen.
    That's just the way it is. En zo krijgen wij ook een bepaald karakter toegewezen door de Amerikanen. Ook wij worden gediscrimineerd door buitenlanders. Zo gaat dat nou eenmaal in de wereld.

Life is hard and then we die

Archer schreef:
    (...)
    Dat mag jij van mij zeggen als je ze alle 300 miljoen kent.

Get your ass in front of the tv. Volgens mij hebben ze teveel incest gehad.
    Ik zeg meeste, er zitten natuurlijk ook minder ergere, en normale mensen tussen (anders was het land nu helemaal niets meer), maar die hele cultuur daar, daar klopt gewoon iets niet.
    Ieder land heeft zo zijn gekken, maar Amerika heeft er toch wel iets teveel.

Your make-up is terrible

Bull. Amerikanen zijn trots op hun land, soms tot arrogantie toe, maar daar hebben ze een zeker recht toe. Ze zijn zelfgenoegzaam en decadent gewordne, maar ze zijn nog steeds een van de machtigste landen ter wereld en de ruggengraat van het westen. Europa is te druk bezig met onderling bekvechten om ook maar iets te doen zonder de leiding van amerika.

quidquid excusatio prandium pro

Archer schreef:
    Ik wil niet eens op dit topic reageren vanwege de racistische, achterlijke reacties die jullie hier zetten. What the fuck. Noem je een zwarte man een neger, ho maar, de wereld op zijn kop, maar Amerikanen mag je achterlijk, belachelijk, egocentrisch en weet ik veel wat noemen. Ziek word ik er van. Echt waar.

Zoals eerder gezegd; de Zweden reiken die prijs uit. Niet de Amerikanen.

Hier mee eens.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Discord schreef:
    Bull. Amerikanen zijn trots op hun land, soms tot arrogantie toe, maar daar hebben ze een zeker recht toe. Ze zijn zelfgenoegzaam en decadent gewordne, maar ze zijn nog steeds een van de machtigste landen ter wereld en de ruggengraat van het westen. Europa is te druk bezig met onderling bekvechten om ook maar iets te doen zonder de leiding van amerika.

Ze zijn niet eens echte Amerikanen (zoals ze zovaak claimen, ze hebben de echte inwoners lekker uitgemoord en zijn zelf imigranten vanuit de rest van de wereld), en veel om trots op te zijn is er gewoon niet. Natuurlijk draagt ieder land iets bij en Amerika is vooral belangrijk vanwege de grote militaire macht.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ze zijn niet eens echte Amerikanen (zoals ze zovaak claimen, ze hebben de echte inwoners lekker uitgemoord en zijn zelf imigranten vanuit de rest van de wereld), en veel om trots op te zijn is er gewoon niet. Natuurlijk draagt ieder land iets bij en Amerika is vooral belangrijk vanwege de grote militaire macht.

Je vergeet de economie en technologie. Google, Youtube, microsoft, Apple. Allemaal Amerikaans. De meeste grote bedrijven zijn Amerikaans. En inderdaad, aan hun militaire macht zijn weinig landen gewaagd.

Serieus, je mening baseren op Jersey Shore is retarded. Er is veel meer aan Amerika dan slechte tv.

Archer schreef:
    (...)

Get your ass in the real world. Als ik mijn beeld van de Nederlanders baseer op Jan Smit en marco Borsato en die andere achterlijke mensen die er op tv rond lopen, dan staan jullie er echt niet goed voor.
    Serieus, wat is dat nou voor een argument. Ik weet niet of je het weet, maar alles op tv is opgeblazen en nep. Gemanipuleerd door de media en bovendien filmen ze alleen wat 'speciaal' of gewoon fucking weird is, niet hoe de gewone mensen zijn.
    Maar echt, met jou valt geen discussie te voeren. Je bent grof, je argumenten slaan nergens op en naar mijn mening weet je niet waarover je spreekt, dus een prettige dag verder. Ik wil dit niet langer met jou bespreken.

Als je dat grof vind, weet ik niet wat jij normaal doet en wat jij normaal zegt. Dus serieus, jij vind het nieuws opgeblazen en nep? Hun eigen nieuwszenders? Die staan hier vaak genoeg op, op tv. Moet ik zeggen dat ze trouwens wel heel veel shows hebben met speciale of fucking weirde mensen enzovoorts.

Your make-up is terrible

Discord schreef:
    (...)

Je vergeet de economie en technologie. Google, Youtube, microsoft, Apple. Allemaal Amerikaans. De meeste grote bedrijven zijn Amerikaans. En inderdaad, aan hun militaire macht zijn weinig landen gewaagd.

Serieus, je mening baseren op Jersey Shore is retarded. Er is veel meer aan Amerika dan slechte tv.

Ik kijk geen eens Jersey Shore of soortgelijke programma's van daaruit, omdat ik al weer dat het crap is dus ik vergelijk niets daarmee. Je kan wel conclusies trekken als je niet weet waar het over gaat, ga je gang.

Your make-up is terrible

My message to some people.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:
    (...)

Ik kijk geen eens Jersey Shore of soortgelijke programma's van daaruit, omdat ik al weer dat het crap is dus ik vergelijk niets daarmee. Je kan wel conclusies trekken als je niet weet waar het over gaat, ga je gang.

Hey, ik doe niet meer of minder dan jij doet. Ik bedoel, wie beweerde ook alweer dat Nobel een Amerikaans iets is? wie beweert van alles over Amerika terwijl ze niks van het land afweet? (cat)

Er is een boel mis met het land. Maar ze hebben een geweldig iets wat veel te veel van de wereld mist: trots op hun land, al is dat momenteel helaas misplaatst. Maar ze kunnen een hoop doen daaraan :Y)

Discord schreef:
    (...)

Hey, ik doe niet meer of minder dan jij doet. Ik bedoel, wie beweerde ook alweer dat Nobel een Amerikaans iets is? wie beweert van alles over Amerika terwijl ze niks van het land afweet? (cat)

Er is een boel mis met het land. Maar ze hebben een geweldig iets wat veel te veel van de wereld mist: trots op hun land, al is dat momenteel helaas misplaatst. Maar ze kunnen een hoop doen daaraan :Y)

Ik beweerde niets over de Nobelprijs, alleen iets over de Amerikanen die hem wonnen. En wie zegt dat ik er niets vanaf weet?

Ik weet niet of trots voor je land zo geweldig is als het zo misplaats is, sorry. Dan kan je het beter verbeteren dan blind de rest volgen.

Your make-up is terrible

Zonder Europa bestond Amerika nu niet. Fact.
    Eigenlijk had Europa eerder moeten 'ingrijpen' om de macht weer terug te krijgen, inderdaad ipv hadden ze het te druk met onderlingen 'ruzies'. Europa lijkt een beetje bang voor Amerika te zijn geworden, ze moeten het altijd maar Amerika naar hun zin maken, terwijl ik toch vind dat Europa wat meer 'uitstraling' heef als continent zelf. Hiermee bedoel ik (en het spijt me als ik hiermee mensen beledig): Amerika is zelf geen mooi land als je ziet wat voor rotzooi er allemaal is, in Europa heb je tenminste nog een beetje wereldgeschiedenis. Je vindt geen Romeinse of Griekse dingen in Amerika hoor.
    Nou, mijn toevoeging van het verhaal.

Not all those who wander are lost.

Assassin schreef:
    (...)

Ik beweerde niets over de Nobelprijs, alleen iets over de Amerikanen die hem wonnen. En wie zegt dat ik er niets vanaf weet?

Ik weet niet of trots voor je land zo geweldig is als het zo misplaats is, sorry. Dan kan je het beter verbeteren dan blind de rest volgen.

Je noemde het een Amerikaanse faal :Y)

IS misplaatste trots dan alleen op je land kankeren? Is het erger dan je economie laten uithollen door anderen? China, India, Singapore en andere opkomende Aziatische landen delen die trots voor hun land. Toevallig zijn het allemaal landen die iets presteren, net als Amerika. Dit is de Europese cultuur: kankeren, over je eigen land, over andere landen. Er is geen trots op wat je kan, geen verlangen alles te doen wat kan. Dat is de instelling die je nodig hebt om je land groot te maken. Als Amerika geld in zijn middelbare scholen pompt en de banken er weer bovenop krabbelen, als de leningen niet over de toonbank vliegen daar zal het beter met ze gaan. Maar dat is kapitalisme. Het is een systeem vol fouten, maar flexibel genoeg om bijna alles weer te boven te komen :Y)

Ontopic?

I am an idiot, I move.

Discord schreef:
    (...)

Je noemde het een Amerikaanse faal :Y)

IS misplaatste trots dan alleen op je land kankeren? Is het erger dan je economie laten uithollen door anderen? China, India, Singapore en andere opkomende Aziatische landen delen die trots voor hun land. Toevallig zijn het allemaal landen die iets presteren, net als Amerika. Dit is de Europese cultuur: kankeren, over je eigen land, over andere landen. Er is geen trots op wat je kan, geen verlangen alles te doen wat kan. Dat is de instelling die je nodig hebt om je land groot te maken. Als Amerika geld in zijn middelbare scholen pompt en de banken er weer bovenop krabbelen, als de leningen niet over de toonbank vliegen daar zal het beter met ze gaan. Maar dat is kapitalisme. Het is een systeem vol fouten, maar flexibel genoeg om bijna alles weer te boven te komen :Y)

Nee, deze Amerikanen falen. Ik zou de Nobelprijs voor vrede niet eens aan durven te nemen als zo'n persoon ertussen zat en ík zou hem winnen voor wat onguitgevoerde woorden. D:

Je kan wel het ene extreme met het andere extreme nemen hé. Ik vind hun extreme trots misplaats, er zijn zoveel dingen waar ze trots op zijn waar je eigenlijk niet trots op hoort te zijn. Je kan best trots zijn op de goede dingen van je land en denken aan wat er te verbeteren valt. Ik weet het niet voor jou, maar ik kanker niet op elk land en ook niet op Nederland. Er zijn dingen die hier gebeuren waar ik best trots op ben, maar ook slechte dingen die mogen veranderen. Zo zouden hun het ook eens moeten zien. Vergeet niet dat ze er acht jaar over gedaan hebben om te beseffen dat Bush toch niet zo slim was en ze nu iemand hebben die eindelijk probeert de economische en finansiele problemen op te lossen.

Your make-up is terrible