• Hallootje,

    Af en toe plaats ik wel eens wat tekeningen in het Tekentopic, en ik krijg daar wel eens positieve reactie's op.
    Laatst heb ik dus een facebookpagina voor mijn werk gemaakt en ik zou het supertof vinden als jullie een kijkje zouden willen nemen en als jullie het erg leuk vinden mijn pagina willen liken/delen. Delen alleen is ook zeer zeker gewaardeerd!
    Er staat nu nog niet zo heel erg veel op, maar dat komt omdat de pagina echt nog heel nieuw is. Naarmate de pagina langer bestaat komt er heel veel werk op te staan, ook wat ouder werk.

    Wat ik plaats, kan heel verschillend zijn. Dit gaat van schetsen tot volledig werk tot schoolopdrachten, omdat ik het leuk vind om vanalles te delen. Zelf vind ik niet dat er een vaste tekenstijl is, ik vind het namelijk erg leuk om gevarieerd te tekenen.

    Hier heb ik een linkje

    Ik had wel even door het forum gezogd of het delen van facebookpagina's wel mocht, toen zag ik wel een aantal topics voorbij vliegen. Mocht het toch niet mogen, kan hier gelijk een slotje op. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.