• heey welke anime raden jullie mij aan??
    ik vind bloederigheid leuk :P
    maar het hoefd niet


    You can't not look cool with a crossbow.

    Vampire knight. :Y)

    Tsubasa Chronicles!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 15:10 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben bezig met Dragonball Z opnieuw te kijken. :Y) Ik vind het heel leuk, maar je moet ervan houden.


    Your make-up is terrible

    Kuroshitsuji & Vampire Knight (+ Guilty.) *O*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Full Metal Alchemist: Brotherhood en DragonBall Z


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wolfs rain en Elfen lied.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    deze zijn best leuk:
    busou renkin:het gaat over Kazuki die op een nacht een meisje in gevaar ziet (denkt hij) en haar red, maar daardoor sterft hij zelf. Het meisje red hem door een kakugane in zijn hart te zetten. Daarna vecht hij met haar mee om de wereld te redden tegen Homonculi
    D Grayman:Allen Walker is een jongen met een anti-akuma wapen in zijn arm. Hij kan zijn arm hierdoor omtoveren in een wapen en daarmee de akuma verslaan. Het doel is om de Earl en zijn apostelen (de Noah) te verslaan.
    Hunter x hunter:Gon is een jongen die zijn vader nooit heeft ontmoet. Hij krijgt van een Hunter te weten dat zijn vader(Gin) een tophunter is. Gon besluit ook om een hunter te worden, maar dan moet hij wel het examen halen. (meer verklap ik niet)
    Pantora hearts:Oz is een rijke jongen die net vijftien is geworden, maar op de ceremonie wordt hij in Abyss gegooid. Een rare plaats vol gevaar. Hij komt er een meisje tegen waarmee hij een contract vormt en zo uit Abyss komt. Maar wat voor hem een dag was is voor anderen tien jaar geweest. (en meer verklap ik niet)

    Ik heb ze van minder leuk naar leuk gezet, maar ik heb ze allemaal gezien en ze zijn allemaal leuk. Vooral Pandora hearts is een aanrader. Het eidigt alleen nogal abrubt, maar dat komt omdat er eigenlijk nog een season 2 moest komen, maar na veel gekissebis is het niet gedaan, helaas.

    ik hoop dat je hier wat aan had, anders zeg je het maar en dan geef ik je nog een aantal leuke.

    Elfen lied en Vampire Knight. Lekker bloederig :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    Ik ben bezig met Dragonball Z opnieuw te kijken. :Y) Ik vind het heel leuk, maar je moet ervan houden.

    Trololol, ben je nog wel even zoet mee :Y). Ik ben blijven haken op 104, butyeah, heb nu gelukkig van iemand DBZ en een heleboel andere anime zooi gekopieerd.
    En ja, ik zou Elfen Lied kijken. Begint al lekker op aflevering 1. Neem van me aan, je zult niet teleurgesteld worden door het bloedgehalte.
    En Afro Samurai is ook vet. Ziek goed getekend.


    No growth of the heart is ever a waste

    SOUL EATER!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    x/1999
    best wel leuk en te zien op youtube in het engels wel een vage lijn

    Er is net een nieuwe mystery/horror anime gestart: Another. Je kan hier de eerste aflevering zien. Ik vind 'm heel mooi en best wel eng, haha. :'D Ik geloof dat over twee dagen of meer aflevering 2 komt. c:


    wth.

    Als je van horror-animes/bloedige animes houd, moet je voor Higurashi no naku koro ni of Elfenlied gaan. Ik raad je vooral die eerste aan, erg mooie anime.


    ars moriendi