• Heey,
    Is het bij jullie ook zo heet? Bij mij is het iets van 30 graden. En nu heb ik dus een probleem, want ik HAAT hitte. En ik denk niet dat ik de enige ben.
    Bijvoorbeeld bij ons achter zijn ze aan het bouwen, en ik heb echt medelijden met de bouwvakkers. Die moeten daar achter echt dood gaan.

    Dus ik heb een ideetje(voelt zich slim(nerd)),
    drop hier je Hittetip (tegen de hitten), zo helpen we elkaar.
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    -Airco? aan-
    -Gordijnen dicht, minder zonlicht binnen, koelt af-
    -Koude douche-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ijsjes eten, gordijnen dicht, ventilator kopen (of je fohn op de koude stand zetten ;p) ?

    Compu uit :X
    maar dat doe ik niet want dan ga ik helemaal dood'-'
    maar compu brengt ook heel veel hitte mee


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ventilator (sp?) aan o_o en lekker water ijsje eten =3


    Slowly floating to the sky...

    Het weer tegenhouden om zo heet te zijn? :'D
    Nee, ventilators zijn heilig in dit weer. Maar zet hem niet te lang aan want dat is kei ongezond. Of zet in je huis alle ramen en alle deuren open, zodat het lekker doorwaait. Dan is het 's nachts ook niet meer zo warm.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Doe alle deuren en ramen van je kamer open. Als je boven slaapt zul je het waarschijnlijk nog warmer hebben want warmte stijgt op. En verder: gebruik een ventilator. Dit houdt ook de muggen op afstand, want muggen haten wind.
    Zorg voor ijsklontjes.
    Blijf niet te lang in de hitte en ben je toch in de hitte, zorg ervoor dat je dan zo weinig mogelijk doet wat inspanning betreft. Dus niet haasten en racen.
    Neem standaard een deofles mee als je zweet.
    Douche veel.


    No growth of the heart is ever a waste

    laat het lekker doorwaaien, eet veel ijs en denk vooral niet te veel het feit dat je het heet hebt =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doe alsof je in de sauna bent.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    geen idee. ik haaaaaat hitte ><


    Destroy what destroys you.

    ventilater staat aan, deuren en ramen open, ga nu geen ijs eten heb net gegeten, van doushe krijg ik het alleen maar warmer, computer uit maakt niet uit in z'n grote ruimte.
    en het weer luistert niet(= is gemeen:()


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Neem een warme douch^^
    Dan koel je daarna heel snel af als je uit de douch komt! :]


    -

    ik heb ook een enorme hekel aan hitte, wij hebben een soort airco, die je nog kan laten draaien ook maar hij staat altijd op mijn vader gericht want die mag het niet te warm krijgen voor z'n medicijn gebruik zegt ie, en de rest gaat ondertussen half dood...van de hitte.


    It's heavy but you are not the only one

    Waarom praat iedereen over een ventilator? Dan moet je er wel eerst eentje hebben ö

    Een bad met ijsklontjes ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ofwel is het te koud, ofwel is het te warm, ofwel is het net goed, maar is er te veel wind, of regent het of wat dan ook. Wij zijn ook nooit tevreden?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.