• Heuj, ik kreeg net weer mail dat er een hoofdstuk was geactiveerd.
    Thaanks for solving tha problem!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik krijg weer mail, had in 2 uur 73 berichten dus.. Het werkt weer (:


    Nutella is life.

    Ja, er zijn bij mij ook weer mails doorgekomen. :'D Ik gebruik gmail.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    en nu krijg ik niks meer
    sinds ik 4 in deze topic heb gezegd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vandaag ontving ik van hotmail een mailtje met de belofte dat ze de blokkering op zullen heffen!

    Duurt 24-48 uur maar dan zou het eindelijk weer moeten werken!


    Dit is mijn signature...

    Oke
    thnx
    Want vanochten had ik in 2 uren 85 berichten en na half 11 is het gestoptxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yay, het doet het weer. En ook wanneer ik een nieuw stukje activeer krijg ik geen wit scherm meer. Bedankt Rutger!:D


    Bad decisions make good stories.

    en nu heb 192 mailtjesxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Weet iemand hoe je verwijderde pb berichten weer kan vinden?XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Weet iemand hoe je verwijderde pb berichten weer kan vinden?XD

    Niet. Voor zover ik weet, tenminste.


    I can't even think straight.

    ColouredWind schreef:
    Nope, still no mail -.-


    Inspiration can hit you any time

    En nu krijg ik mail van 2 dagen geleden:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Er is momenteel bij hotmail een storinkje. Daardoor wordt er tijdelijk bij sommige adressen geen mail bezorgd. Als het goed is komt die mail met terugwerkende kracht binnenkort alsnog aan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Oke:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Soms, maar niet vaak. Heb er vandaag 3 op hotmail gehad hoewel ik er eigenlijk iets van 20 had moeten hebben,


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Rutger schreef:
    Er is momenteel bij hotmail een storinkje. Daardoor wordt er tijdelijk bij sommige adressen geen mail bezorgd. Als het goed is komt die mail met terugwerkende kracht binnenkort alsnog aan (Y)

    _O_
    Twee dagen geleden kreeg ik twee mailtjes van hoofdstukken die meer dan een week geleden geactiveerd werden (op hotmail)
    Daarna een PB van u -dat komt door wat je hierboven zei?-
    Ik hoop dat het vlug zal werken!
    Zeker al: danku, Rutger!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please