• Hello, ik moet voor morgen bij Duits iets voorbereiden van ongeveer 3-5 minuten. In die minuten moet ik iets vertellen over mijn vakantie, of over muziek. Omdat ik in de vakantie te veel heb gedaan om allemaal te beschrijven, wil ik graag wat vertellen over muziek. Er is alleen geen enkele band/zanger/zangeres waar ik specifiek fan van ben, maar ik moet wel iets vertellen over de muziek die ik leuk vind (ik luister bijna alle stijlen, behalve rap, R&B en zo). Ik ben alleen bang dat als ik dan verschillende groepen ga opnoemen en daarover steeds een beetje vertel, dat het dan ontzettend saai en langdradig wordt. Hebben jullie toevallig nog ideeën? (:


    everything, in time

    Tokio Hotel(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat Duitsland zich niet specificeert in 1 muziekstijl. Vooral de bands uit de 21e eeuw zijn variërend.
    Kwamen de slaghers niet uit Duitsland? x) -haat die muziek-
    Heb het over enkele bands. TH, Cinema Bizarre (uit elkaar), LaFee, Nena, Polarkreis met hun hit enkele jaren terug of Peter Fow? met Haus am zee of zoiets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahah Lieke, dat zei ik ook al op school, even slijmen van 'o kijk, ik luister Duitse muziek', ook al luister ik niet meer naar hen.:'D

    @Scandal, nee nee, het hoeft niet over Duitse muziek te gaan, ik moet er alleen in het Duits over vertellen. (:


    everything, in time

    Oh.

    Vertel dan over de evolutie van de muziektakken?
    Dat er vroeger alleen 'country' werd gespeeld en geluisterd, maar ineens helemaal veranderde. Beginnend met Rock 'n Roll met Elvis en die Buck of Huck ofzoiets (was helemaal taboe, je kan die vetkuif enzo erin verwerken). x)
    Later Queen en The Beatles. Kurt Cobain, ... en dat het daarna snel vertakt is naar verschillende soorten. Van Rock tot metal, en van Techno naar al die andere boenkdingetjes. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    Ohja, naast Elvis en buck Holly? is er nog Jerry Lee Lewis die mee aan de evolutie lag. x)
    Van de echte Rock n' Roll komt gewoon een glimlach op je gezicht.

    Ik heb er ooit een schema gehad van wie er aan de grond lag van welke vertakking, maar ik heb die in geen 6 jaar meer gezien. Anders had ik hem ingescnat. =P

    Edit: nog zo een:


    Je kan er misschien de deuntjes bij zingen. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 15:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    One Direction :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga NIET over One Directon schrijven haha. (':

    En stiekem bedoel ik eigenlijk of jullie nog ideeën hebben van hoe ik over mijn muziek kan vertellen. Muziek zelf heb ik genoeg. (:


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ik ga NIET over One Directon schrijven haha. (':

    En stiekem bedoel ik eigenlijk of jullie nog ideeën hebben van hoe ik over mijn muziek kan vertellen. Muziek zelf heb ik genoeg. (:

    Verstel over de stijlen die je beluisterd. Van waar deze voornamelijk afkomstig zijn, wat onderscheidt ze van andere groepen, waarom vind jij die muziek geweldig,...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 15:47 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury