• Jaa, ben ik weer -_-' Ik voel me net zo'n.. AARGH, alsof ik té weinig serie's heb.
    Terwyl ik er al 25 heb. SERIEUS MENSEN IK HEB AL 25 SERIE'S!-_-'
    Maargoed, Back to the point. Ik dus serie maak wil voor Kim[ Jaja, ik beloof heb aan haar xD + Zy op myn lystje staat]
    This is where story 1 goes about:
    Er is een meisje genaamd Kim. Haar ouders zyn stinkend ryk en ze is dan ook een échte huppel. Ze houdt van Roze, geld en natuurlyk voetballers, Ze heeft het dan ook meer op voetballers dan op zangers en acteurs. Maar het zit zo, de meeste voetballers willen haar alleen voor de looks. En niet voor het karakter, want ze is natuurlyk een échte bitch ook en dáár hebben de voetballers het niet zo op. Ook heeft Kim een zus, waar de voetballers het wel om het karakter doen. Kim is jaloers maar haar zus wil Kim juist een ander karakter aan te leren en wil haar hier dus mee helpen Maar dát wil Kim niet, dus wil ze met haar vriendinnen haar zus uit de weg ruimen. Ze heeft niet zo veel haast maar dat verandert als Kim hoort dat haar zus een oogje heeft op de voetballer waar zy óók op is en dat haar zus die voetballer wél kan krygen máár Kim niet!

    of..

    Er is een meisje, genaamd Kim, een echte ryke huppel. Omdat ze zo ryk is denkt ze dat ze iedereen en alles kan krygen wat haar hartje begeert. Ook heeft ze een nicht, een echte schat, de lieveling van iedereen. Haar nicht heeft een relatie met Bill en wat toevallig nou dat Kim hem haat. Ze kan Bill écht niet uitstaan!. Iedere dag probeert ze haar nicht over te halen om Bill te dumpen, omdat ze hem nogal Gay vindt. Haar nicht wil dit niet en wil Kim laten inzien dat ze verkeerd over hem denkt en dat Bill totaal niet gay is. Ze neemt Kim mee naar Bill en laat ze een weekje by elkaar blyven. Maar wat gebeurt er als Kim en Bill dan gevoelens voor elkaar krygen??

    Welk idee is beter?
    Moet ik rollen uitdelen of niet?


    IK WIL NIET HOREN VAN: DOE BEIDE!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Allebei eigenlijk . als ik egt moest kiezen 1

    de rollen kun je beter niet doen(mijn mening:) )


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    ALLEBEI !!
    Maar als ik moest kiezen idee 2 !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    More people that want to help me?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DE 2e!!!


    You'll never dream alone. <3

    Neem het 2e idee!! Die vind ik echt cool en origineel!!

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    More?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    kun je de ideen met elkaar combineren ofso


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    Dat kan niet :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    2de


    Today was a fairytale.

    Okee het wordt het 2e..

    MOET IK ROLLEN UITDELEN? x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3