• He ik had laatst een discussie met een vriend van me. Wij zijn beide verzot van muziek. Ik van slechte -.-' hij van goede xD. En we kwamen tot de conclusie dat de muziek van tegenwoordig niet meer zo pakkend is als vroeger.

    Vroeger zat er in de meeste nummers zo ontzettend veel inhoud, inteligentie, emoties, etc. En nu.. vind je een liedje een paar maanden leuk. Knal je hem op je Ipod, ben je hem zat, haal je hem weer eraf.

    Een liedje wat ik vroeger als klein meisje al prachtig vond is Mr. Blue van Rene Klijn. Ik vond hem prachtig zingen en ik vind het jammer dat ik niet langer heb mogen genieten van deze geweldige artiest omdat hij helaas overleed aan Aids. Hier is de link voor de mensen die het zouden willen horen. http://nl.youtube.com/watch?v=jTg3TxsMeU0

    x. Kirsten

    ps. Dit is geen aanval op th, cb, kp of whatever.. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    daar kan je wel een beetje gelijk in hebben. Vroeger maakten ze niet liedjes zoals: Is het dan zo kut. Hallo zo'n liedje maak ik in een uur.

    En we krijgen ook problemen dat iedereen begint te coveren

    Hmm
    dat nummer vind ik niet geweldig. Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Tuurlijk veel liedjes gaan tegenwoordig over hetzelfde onderwerp. Maar tegenwoordig is niets eigenlijk meer origineel. En ik vind dat er in sommige liedjes wel degelijk emotie en inhoud enzo zit.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Ik ben het met je eens dat de muziek van vroeger beter was dan nu. Maar ook heel veel muziek van nu vind ik goed :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    'k geef je gelijk, vroeger was de muziek veel beter^^
    Nja, mooi liedje btw^^
    I love it^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm
    dat nummer vind ik niet geweldig. Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Tuurlijk veel liedjes gaan tegenwoordig over hetzelfde onderwerp. Maar tegenwoordig is niets eigenlijk meer origineel. En ik vind dat er in sommige liedjes wel degelijk emotie en inhoud enzo zit.
    xoxo Nicole
    Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk :Y). Maar met emotie bedoel ik Echte emotie. EN niet depressie.. De halve wereld is tegenwoordig ineens depressief en gaat dood aan liefdes verdriet. Ik vraag me af of mensen wel weten hoe het voelt als hun hart echt verscheurd word.. Vroeger zongen mensen daar met ontzettend veel passie over, een enkeling was het dan ook overkomen. EN nu zingt in een keer iedereen er over.. Zelfs popsterren van begin 20 of nog niet eens 20.. Ik bedoel mooie woorden, maken muziek nog niet meteen inhoudsvol. maarja dat vind ik dan weer xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Zooooo egt he ook al vind ik tokio hotel super ik ben nog steeds fan van Gareth gates =DD maar nu zijn er allemaal van die domme nummers bijv eeyeeejoh of non stop dat rap of waar al die sex termen in voorkomen ik snap niet dat je daarna kan luisteren

    (...)Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk :Y). Maar met emotie bedoel ik Echte emotie. EN niet depressie.. De halve wereld is tegenwoordig ineens depressief en gaat dood aan liefdes verdriet. Ik vraag me af of mensen wel weten hoe het voelt als hun hart echt verscheurd word.. Vroeger zongen mensen daar met ontzettend veel passie over, een enkeling was het dan ook overkomen. EN nu zingt in een keer iedereen er over.. Zelfs popsterren van begin 20 of nog niet eens 20.. Ik bedoel mooie woorden, maken muziek nog niet meteen inhoudsvol. maarja dat vind ik dan weer xD

    Hmm ja oké dan heb ik je verkeerd begrepen. Als je het zo zegt heb je wel gelijk.


    Why don't you break my heart

    Niet altijd. Er wordt nu nog prachtige muziek gemaakt, alleen daar moet je wel naar zoeken :'3 Ik vind bijvoorbeeld Only Skin, van Joanna Newsom, echt práchtig. En dat vind ik al een behoorlijke tijd. Al kun je wel zeggen dat er nu mínder goede vaak muziek wordt gemaakt. Dat is wel zo.


    Mew <3

    Niet altijd. Er wordt nu nog prachtige muziek gemaakt, alleen daar moet je wel naar zoeken :'3 Ik vind bijvoorbeeld Only Skin, van Joanna Newsom, echt práchtig. En dat vind ik al een behoorlijke tijd. Al kun je wel zeggen dat er nu mínder goede vaak muziek wordt gemaakt. Dat is wel zo.
    Mijn titel was idd ook nogal metaforisch-ouderlijkisch xD Maar jij hebt ook wel weer gelijk :3


    Wie du mir, so ich dir.

    iedereen heeft hier wel zijn eigen mening over..
    Mijn stiefzus is een hardcorefan (Wat ben ik blij dat onze kamers niet naast elkaar zitten), en die loopt de hele tijd te zeggen van: 'Hardcore moet je niet naar luisteren, dat moet je voelen! Hardcore zit in je bloed'. Als het niet mijn stiefzus was had ik helemaal schater gelegen.
    Het is maar net waar je jezelf het best in kan vinden. In elk genre worden over het algemeen wel over andere dingen gezongen. Bij ons thuis hebben we mijn stiefzus die naar hardcore luisterd, mijn stiefbroertje die naar 'Gangstermuziek' luisterd, en ik die vooral naar symfonische metal/'gewone' metal luister.
    En alle3 denken we heel anders na over dingen.
    Om even wat meer ontopic te gaan: Tegenwoordig is het allemaal veel commercieler, en gaat het vooral meer om het geld dan de kwaliteit.
    'We play our music, we don't calculate it'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mooi liedje :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    iedereen heeft hier wel zijn eigen mening over..
    Mijn stiefzus is een hardcorefan (Wat ben ik blij dat onze kamers niet naast elkaar zitten), en die loopt de hele tijd te zeggen van: 'Hardcore moet je niet naar luisteren, dat moet je voelen! Hardcore zit in je bloed'. Als het niet mijn stiefzus was had ik helemaal schater gelegen.
    Het is maar net waar je jezelf het best in kan vinden. In elk genre worden over het algemeen wel over andere dingen gezongen. Bij ons thuis hebben we mijn stiefzus die naar hardcore luisterd, mijn stiefbroertje die naar 'Gangstermuziek' luisterd, en ik die vooral naar symfonische metal/'gewone' metal luister.
    En alle3 denken we heel anders na over dingen.
    Om even wat meer ontopic te gaan: Tegenwoordig is het allemaal veel commercieler, en gaat het vooral meer om het geld dan de kwaliteit.
    'We play our music, we don't calculate it'
    Dat is ook zo ja geef jou ook helemaal gelijk xD


    Wie du mir, so ich dir.

    iedereen heeft hier wel zijn eigen mening over..
    Mijn stiefzus is een hardcorefan (Wat ben ik blij dat onze kamers niet naast elkaar zitten), en die loopt de hele tijd te zeggen van: 'Hardcore moet je niet naar luisteren, dat moet je voelen! Hardcore zit in je bloed'. Als het niet mijn stiefzus was had ik helemaal schater gelegen.
    Het is maar net waar je jezelf het best in kan vinden. In elk genre worden over het algemeen wel over andere dingen gezongen. Bij ons thuis hebben we mijn stiefzus die naar hardcore luisterd, mijn stiefbroertje die naar 'Gangstermuziek' luisterd, en ik die vooral naar symfonische metal/'gewone' metal luister.
    En alle3 denken we heel anders na over dingen.
    Om even wat meer ontopic te gaan: Tegenwoordig is het allemaal veel commercieler, en gaat het vooral meer om het geld dan de kwaliteit.
    'We play our music, we don't calculate it'

    ik ben het helemala met je eens ;)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    hey, ik krijg gelijk Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hey, ik krijg gelijk Ö
    Ja tuurlijk, en niet alleen omdat je Nightwish en tarja tof vind xD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.