• I love you girls <3
    Cause, you've got that, one thing

    Omdat deze gewoon moet.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:07 ]


    Some things are changing too much.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    ik weet niet of je dat gevolgd hebt met dat itsmellygrace je moet die tweets maar even lezen.
    oh, ja dat heb ik gelezen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HelloRadio schreef:
    ik zit hier nu eigenlijk gewoon te huilen.


    Remember when...

    Malambri schreef:
    (...)Kom mij dan opzoeken in Spanje *O*


    Ooooeh! Ga jij naar Spanje? : DD


    every little thing is gonna be alright.

    GANGBANG schreef:
    (...)oh, ja dat heb ik gelezen...


    ik lees dat nu. ):


    Remember when...

    en yes ik moet eten, maar mijn ogen zijn rood nog rood van het huilen en alles gaat mis. En mijn moeder ziet dat gewoon, maar ik heb geen zin in haar vragen.


    Remember when...

    GANGBANG schreef:
    (...)oh, ja dat heb ik gelezen...



    ja ik weet niet echt of je het dan wel moet geloven weeetje wel. Sommige doen zoveel om de aandacht van de jongens te krijgen. Maar ze was gisteren en eergisteren bij de jongens, melissa dan. En dan zouden ze er nog wel iets over moeten laten weten vind ik....
    maar als het wel waar is, en ze gewoon zm pleegt om al die haat. Is echt zielig ;(


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HelloRadio schreef:
    (...)


    ja ik weet niet echt of je het dan wel moet geloven weeetje wel. Sommige doen zoveel om de aandacht van de jongens te krijgen. Maar ze was gisteren en eergisteren bij de jongens, melissa dan. En dan zouden ze er nog wel iets over moeten laten weten vind ik....
    maar als het wel waar is, en ze gewoon zm pleegt om al die haat. Is echt zielig ;(
    Ja ik vind het ook sneu, als het echt waar is. Want je kan natuurlijk niet zeker weten of ze bij hun was enzo. Maar dit is echt gewoon zielig.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oké nu zit ik ook te janken doordat ik die Twitcam van die vriendin aan het kijken ben.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    GayMarriage schreef:
    (...)

    geef me asjeblieft wat van je blijheid, want ik zie het even echt niet meer zitten.
    Watisershawty?<3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben pizza eten, tot zo <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    GANGBANG schreef:
    (...)Ja ik vind het ook sneu, als het echt waar is. Want je kan natuurlijk niet zeker weten of ze bij hun was enzo. Maar dit is echt gewoon zielig.


    ja maar dat meisje had eerst ook gezegd dat ze een jongen was en dat ze bij de one thing video opname was enzo, dat kan misschien wel echt zijn maar ze is geen jongen en dat heeft ze ook gezegd.Dat meisje dat nu die twitcam doet he. dus ik weet eigenlijk niet of ik het wel geloof. Maar melissa zou gisteren de jongens hebben ontmoet enzo, dan zouden die daar ook nog wel iets over moeten tweetten want eergisteren was ze daar ook. En ze zeiden ofzo dat ze met niall date weet je wel.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tumble schreef:
    (...)Watisershawty?<3


    ik fuck alles op. Alles, iedereen haat me. ;/


    Remember when...

    GayMarriage schreef:
    (...)

    geef me asjeblieft wat van je blijheid, want ik zie het even echt niet meer zitten.

    GEEFT HAPPY HEID <3


    Some things are changing too much.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    kijk je uit, straks wilt je pa het niet betalen en voel je je weer helemaal kut. AL HOOP IK VANUIT HEEL MIJN HART DAT HIJ HET WEL BETAALD ;D

    HIJ MOET BETALEN.
    anders ga ik echt iets doms doen, dat weet ik nu al.


    Some things are changing too much.

    Malambri schreef:
    Komt geen van jullie mij opzoeken in Barcelona of Valencia als ik studeer? (no_chears)

    IK KOM OOK GEWOON.
    EN DAN KOM JIJ OOK NAAR MIJ (:


    Some things are changing too much.