• Staat online op http://www.tenpages.com/manuscript/purple_grave_ Als ik binnen vier maanden 100 aandeelhouders heb word mijn boek gepubliceerd. (:
    Hmmm, als iemand interesse heeft, hij staat er net op dus je kan mijn eerste lezer worden. Ghehe, It would make me happy.

    Kennen jullie deze site al?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:43 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Verliefd met een d in de samenvatting.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik de enige die spelfouten ontdekt?

    Oh fuck. Ik was volgens mij te hyper ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niet gemeen bedoeld, maar ik vind een aantal zinnen heel vreemd klinken in je samenvatting? Ik durf niet te beweren dat ze grammaticaal niet correct zijn, al lijkt het zo wel, maar ze klinken niet juist vind ik. Sorry.

    En niet dat ik lastig wil zijn, maar het is 'het' kampvuur in plaats van 'de' kampvuur. En zo vind ik nog wel een aantal onjuiste dingen bij het lezen.

    En telt je verhaal elf pagina's of zie ik dat nu verkeerd? (:

    Maar ik duim wel met je mee dat het uitgegeven wordt!^^ Uitgeverijen moeten vaak nog spelling en grammatica zelf verbeteren, dus op zich maakt dat niet zo veel uit, zolang het inhoudelijk maar goed is.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:52 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mag dit topic gesloten worden? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    JUKEB0X schreef:
    Niet gemeen bedoeld, maar ik vind een aantal zinnen heel vreemd klinken in je samenvatting? Ik durf niet te beweren dat ze grammaticaal niet correct zijn, al lijkt het zo wel, maar ze klinken niet juist vind ik. Sorry.

    En niet dat ik lastig wil zijn, maar het is 'het' kampvuur in plaats van 'de' kampvuur. En zo vind ik nog wel een aantal onjuiste dingen bij het lezen.

    En telt je verhaal elf pagina's of zie ik dat nu verkeerd? (:

    Maar ik duim wel met je mee dat het uitgegeven wordt!^^ Uitgeverijen moeten vaak nog spelling en grammatica zelf verbeteren, dus op zich maakt dat niet zo veel uit, zolang het inhoudelijk maar goed is.


    Dit bedoel ik dus. (:

    JUKEB0X schreef:
    Niet gemeen bedoeld, maar ik vind een aantal zinnen heel vreemd klinken in je samenvatting? Ik durf niet te beweren dat ze grammaticaal niet correct zijn, al lijkt het zo wel, maar ze klinken niet juist vind ik. Sorry.

    En niet dat ik lastig wil zijn, maar het is 'het' kampvuur in plaats van 'de' kampvuur. En zo vind ik nog wel een aantal onjuiste dingen bij het lezen.

    En telt je verhaal elf pagina's of zie ik dat nu verkeerd? (:

    Maar ik duim wel met je mee dat het uitgegeven wordt!^^ Uitgeverijen moeten vaak nog spelling en grammatica zelf verbeteren, dus op zich maakt dat niet zo veel uit, zolang het inhoudelijk maar goed is.


    I can't even think straight.