• Ik dacht net zo van; oh, dit is het goede moment om even naar de bibliotheek te gaan en het geweldige, spannende, coolste boek te halen waar Quizlet het meestal over heeft. Dus kom ik daar aan en vraag eventjes. Is het al uit verhuurd. Toen heb ik het maar gereserveerd, want sommige mensen zijn zo kwaadaardig dat ze het boek oftewel voor je neus meepakken, of dat ze juist eerder zijn dan jou en zij de strijd hebben gewonnen.

    Wie heeft er vandaag ook een Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu momentje meegemaakt?

    Ja gister, ik moet nog 4 boeken lezen en ik heb er al 2 thuis liggen, ik denk ik ga naar de bibliotheek, alle 2 de boeken die ik zocht zijn uitgeleend. (cat)(cat)
    Nja, nu ga ik ze waarschijnlijk kopen en dan in een maandje 4 boeken uitlezen, waarschijnlijk ben ik in 2 weken al klaar :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DarkTimes schreef:
    (...)

    En dan had onze klas nog geluk want normaal gesproken zou een havo 3 klas en 3 in moeten leveren


    Ik heb er ook ongeveer zoveel per jaar, maar bij mij hoeven ze niet tegelijk. Bij mij worden er gewoon een keer in het jaar drie datums geprikt en op die dagen moet je er een inleveren.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik heb er ook ongeveer zoveel per jaar, maar bij mij hoeven ze niet tegelijk. Bij mij worden er gewoon een keer in het jaar drie datums geprikt en op die dagen moet je er een inleveren.


    Wij moeten iedere periode 2/3 boekverslagen inleveren, normaal gesproken wordt er in iedere periode een datum geprikt waarop je ze in moet leveren alleen dat had ze nu niet gedaan en zegt ze ineens dat we ze de volgende dag in moeten leveren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zit atm in een 'FUUUUUUU' momentje :'D Want ik heb 'n idee voor 'n verhaal, heb zelfs een gedicht van mezelf da'k erin ga verwerken, maar ik krijg mijn gedachten niet verwoord op papier. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Persefoneia schreef:
    Ik ben ziek. Dus ik heb eigenlijk heel de dag al een pesthumeur :3
    Welk boek wou je daar halen?(krul)


    De Hongerspelen.

    Hum. Ik hoop dat ik dat niet tegenkom. Ik was net van plan te vertrekken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik zou 3 tussenuren hebben
    maar gelukkig zijn de lessen verschoven dus ik ben eerder uit :'D