• is dat ik weer mag schrijven
    Ik had namelijk een schrijfverbod gekregen van mijn ouders omdat ik 9 tekorten staja, ik weet het is veel Maar nu ben ik gister voor het eerst naar huiswerkbegleiding gegaan en daardoor doe ik er dus wat aan en mag ik weer schrijven!
    Eindelijk na ruim een maand!
    En omdat mijn dag voor de rest behoorlijk k*t was ben ik daar nog blijer mee
    Hoe is jullie dag?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Super ^^ Nu ook hard werken voor je tekorten!
    Nogal bleg, ik ben ziek en ik moet leren, maar dat lukt niet.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 17:07 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn dag ging goed (:

    ja, t ging wel

    Mijn dag is kut, dankje. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMG! Een schrijfverbod, klinkt raar maar thank god is er school. Soms schrijf ik niet thuis en dan pak ik gewoon een schrift en ga ik schrijven.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik was ziek, dus ik had geen ene moer te doen. Dus ik heb gequizletterd.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Oh, nice! ik zou dat echt niet kunnen, een maand niet schrijven. Dan houd ik wel stiekem een dagboek bij ofzo :'D

    Hm, vandaag was best goed eigenlijk. Meestal ben ik heel moe na een schooldag, maar vandaag niet 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben doodziek, ik ben geaffronteerd door bepaalde personen en ik heb de hele dag nog geen ene zak kunnen doen. Not good dus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Saph schreef:
    Mijn dag is kut, dankje. (bloos)

    Saph schreef:
    Mijn dag is kut, dankje. (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn dag ging wel :'). Maaar dadelijk wordt mijn avond beter (: haha


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hoe kunnen ze dat verbieden, eigenlijk? Alles waarmee je kunt typen of schrijven van je afpakken, overal waar je bent? o.o
    En mijn dag ging/gaat in een waas voorbij, want ik ben nogal dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet, vandaag was saai, vervelend. Een gewone schooldag en dan gaf die vrije woensdagnamiddagnog niets extra.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn dag was wel oké, maar je hebt me net stof voor een nachtmerrie gegeven. Een schrijfverbod? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Saph schreef:
    Mijn dag is kut, dankje. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt