• Heey,

    met een aanbieding kan ik gratis een kalender maken, maar nu heb ik plaatjes nodig. Het liefste iets wat mooi is, misschien wat plaatjes met quotes ofzo.
    En ik vraag het hier, omdat ik al heel wat heb gezocht en nu 3 maanden lang plaatjes van misterieuze bossen heb, waar ik wel genoeg van heb :'D
    Dus, hebben jullie nog een paar mooie plaatjes?

    xRosa


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb wel een hele mooie foto voor een wintermaand, vind ik dan. :'D



    Misschien kun je er zelf een quote bij zetten die je mooi vind?(:


    everything, in time

    Deze misschien?



    link

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 17:25 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    kijk in de fotoboek van mij;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Thanks ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik hoop dat het bevalt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    ik hoop dat het bevalt

    Iets te klein en ik heb liever geen mond ofzo ^^ Liever van die quotedingen, zegmaar, of andere mooie =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    okexD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kijk eens, Rosa:Y)




    Zoek op 'Forest Quote' bij Google afbeeldingen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb zelf een kalender gemaakt en afgedrukt met simpele quotes, zonder plaatjes.
    Ik ben alleen geen superster in het vinden van geschikte plaatjes (het duurt bij mij altijd énorm lang), dus ik wens je succes bij het samenstellen van je kalender. Maar, sorry, aan mij zul je niet veel hebben. :')


    I can't even think straight.

    Caesar schreef:
    Kijk eens, Rosa:Y)




    Zoek op 'Forest Quote' bij Google afbeeldingen.

    Oh, die laatste is mooi :]

    @Anhysbys: Haha, maakt niet uit hoor. Thanks!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Of je kunt die aanbieding aan mij geven -wbw

    Starkiller schreef:
    Of je kunt die aanbieding aan mij geven -wbw

    Hehe, dacht 't niet! Nu heb ik een mix van Hunger Games, random dingen, Harry Potter en One Direction =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Remembrall schreef:
    Deze misschien?



    link

    Dat plaatje is echt heel cool, ik bekeek hem samen met mijn broertje en hij vond hem ook geweldig!:)