• Hebben jullie ooit de plaats La Push gezien zoals hij echt is? ik bedoel via Google Maps ofzo...
    Dat kan ik geen dorp noemen! het ziet er echt verlaten uit.

    Waar hebben ze dat dan voor de film opgenomen? ja, op een andere mooiere plaats. En ons maar laten denken dat die dorpen echt zo er uitzien zoals in de film...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oh, dat staat in mijn boek over de film. Maar ik weet het niet meer :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    volgens mij hebben ze het meeste in Canada opgenomen, Forks in de film is ook niet echt Forks.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Haha, ja, die had ik gezien en ze hebben het opgenomen in... *pakt haar boek van de film erbij* Ah, gevonden! Jacobs huis is gefilmd op een plek net buiten Vancouver, Canada dus.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Contostavlos schreef:
    volgens mij hebben ze het meeste in Canada opgenomen, Forks in de film is ook niet echt Forks.


    Sowieso is Eclipse in Vancouver opgenomen, zover ik weet.


    Tell me about it, stud.

    dus als mensen story's maken over Twilight, en dat speelt zich af in La Push of Forks dan speelt het eigenlijkst af in Vancouver?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Taize schreef:
    Oh, dat staat in mijn boek over de film. Maar ik weet het niet meer :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Szerelem schreef:
    dus als mensen story's maken over Twilight, en dat speelt zich af in La Push of Forks dan speelt het eigenlijkst af in Vancouver?!

    Uit het eerste deel is het huis van de Cullens in Port Angeles opgenomen, so nope. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Er is een La Push..., maar ik denk niet dat dit degene is die je zoekt :')

    La Push and the Quileute Tribe have been recently featured in author Stephenie Meyer's Twilight series.


    of wel, here you go! ;D


    Destroy what destroys you.

    Ik heb het ook op zitten zoeken op google maps nu, omdat ik nieuwsgierig was geworden. (A)

    Maar damn, wat is La Push eigenlijk een lelijk dorpje!
    Het ziet er echt heel arm & vervallen uit,
    met allemaal van aftandse huisjes enzo..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:38 ]


    Tell me about it, stud.

    Ergens vind ik het best een beetje lijken op de La Push in de film. Ik bedoel als je er bij Google Maps mooi weer erbij bedenkt lijkt het best wel volgens mij. Ik bedoel Jacob's huis is ook eerder een hut dan een huis x).

    het is opgenomen in Vancouver,
    weet niet welke ;D
    volgens mij die in canada

    Edit: In een van de bonusdelen wordt verteld dat het te duur was of zo. kan ook zijn dat het in dat eerste boek was, van catherine nog wattes..

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 13:40 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het stukje van voltera in de tweede film is ook niet in voltera opgenomen maar in Montepulitiano, ik ben der geweest. De fontein was nep.;\


    You were born original, don't die as a copy.

    Szerelem schreef:
    dus als mensen story's maken over Twilight, en dat speelt zich af in La Push of Forks dan speelt het eigenlijkst af in Vancouver?!

    De boeken spelen zich toch wel gewoon of in Forks en La Push..?


    "Do you believe monsters are born or made?"