• Hey,
    Ehm, ik zit nu al een paar dagen te denken om te stoppen met Quizlet, tenminste met het schrijven.
    Ik heb het aankomende weken super druk door school -over twee weken tentamenweek- en ik ga niet veel tijd hebben om te schrijven.
    Nu zit ik te denken om al mijn stories te verwijderen en wanneer ik het weer wat rustiger heb met school een nieuwe story te beginnen. Maar ik weet het niet zo goed, buhu, help me!
    xoxo


    Geen reclame, please.

    Ik zou gewoon je stories op pauze zetten, wie weet krijg je er spijt van als je ze verwijdert!


    To infinity and beyond •

    Zet ze op inactief en concentreer je op school? :W
    am i the only one who sees that logic?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik zal gewoon alles even pauzeren en als je kan, dan pas schrijven. niet alles verwijderen, daar is het te goed voor. x


    We are young, no one can tell us we're wrong.

    Saph schreef:
    Zet ze op inactief en concentreer je op school? :W
    am i the only one who sees that logic?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    punt 1, dat is iets wat wij niet voor jou kunnen beslissen maar wat je zelf moet doen en punt 2, waarom direct zo drastisch alles gaan verwijderen, je kan hen gewoon ook even op pauze zetten?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je wilt al je stories verwijderen? *kijkt bij je stories* Zag ik daar nu ruim boven de 100 abo's?! :O Niet verwijderen dat is zonde


    Happy Birthday my Potter!

    Cressida schreef:
    punt 1, dat is iets wat wij niet voor jou kunnen beslissen maar wat je zelf moet doen en punt 2, waarom direct zo drastisch alles gaan verwijderen, je kan hen gewoon ook even op pauze zetten?


    gelijk drastisch verwijderen omdat ik de laatste tijd echt niet tevreden ben over mijn stories etc.! (;


    Geen reclame, please.

    Saph schreef:
    Zet ze op inactief en concentreer je op school? :W
    am i the only one who sees that logic?

    Polyvore schreef:
    (...)

    gelijk drastisch verwijderen omdat ik de laatste tijd echt niet tevreden ben over mijn stories etc.! (;


    Dan moet je dat doen. :W Sorry dat is jou keuze en niet die van ons. Vraag eht dan aan je lezers ofzo.
    i personaly, say yes, there are way too many 1D-fanfictions here


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Zet ze op inactief en concentreer je op school? :W
    am i the only one who sees that logic?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Glucio schreef:
    Je wilt al je stories verwijderen? *kijkt bij je stories* Zag ik daar nu ruim boven de 100 abo's?! :O Niet verwijderen dat is zonde


    Ja, dat.
    En je hebt af en toe ook even ontspanning nodig. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zaynholic schreef:
    Ik zou gewoon je stories op pauze zetten, wie weet krijg je er spijt van als je ze verwijdert!

    Cressida schreef:
    punt 1, dat is iets wat wij niet voor jou kunnen beslissen maar wat je zelf moet doen en punt 2, waarom direct zo drastisch alles gaan verwijderen, je kan hen gewoon ook even op pauze zetten?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Saph schreef:
    Zet ze op inactief en concentreer je op school? :W
    am i the only one who sees that logic?

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ja, dat.
    En je hebt af en toe ook even ontspanning nodig. (nerd)

    Als het goed is schrijf je voor de ontspanning, maar oké..


    ars moriendi