• Wat ik lees.
    *Twilight.
    *Onbekende personen.
    *Romantische verhalen.
    *Fanfictions.

    Wat ik niet lees.
    *Hp.
    *One direction.
    *Justinbieber.
    *Geen engelse verhalen.

    ~Het moet wel goed geschreven worden.
    ~en ik lees echt geen engelse verhalen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..

    --×--


    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 12:37 ]


    26 - 02 - '16

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Sharon Kyara Van 't Haegh - 15 jaar
    Tyrell Oliver McCartney - 17 jaar

    Hierbij presenteer ik mijn inzendingen *maakt dramatische buiging*:

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy.


    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.

    Houd je van fantasy? Ik heb een fantasy verhaal met onbekende personen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Past bij onbekende personen en romantiek komt er ook wel in voor:

    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    Zou het superleuk vinden als je het leest!

    Before I Die
    Aimee Tanner - Een getalenteerd meisje met een chronische hartstoornis.
    Jacob Black - Een shape-shifter met blinde liefde voor een meisje zonder toekomst.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.

    Ik hoop dat het je interesseerd (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb twilight


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kiss from a rose
    - Romantisch
    - Onbekende personen


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Something about you
    ~Onbekende personen
    ~Alleen proloog is engels, verder alles in het nederlands
    ~Drama/Romantiek

    Life is hard
    ~Onbekende personen
    ~Volledig in het nederlands

    Accidentally fallen in love
    ~Onbekende personen
    ~Drama/Romantiek
    ~Volledig in het nederlands

    Hihi, altijd even proberen met promoten ^^.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 0:57 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell

    * Onbekende personen
    * Romantiek
    * Tot nu toe 27 hoofdstukken
    * Ik post niet heel vaak, dus je hebt genoeg tijd om bij te lezen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ladies, Bugs & Ladybugs is een soort romantische komedie met onbekende personen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou zeggen, kijk op mijn profiel. Daar staan vier Twilight verhalen.:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/