• Die zo'n vervelende reclamebalk heeft?

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ja?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Gumi schreef:
    Ja?

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ik heb niks

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Gumi schreef:
    Ja?

jup

quidquid excusatio prandium pro

Volgens mij heb je zoiets aanstaan waardoor je een Engels IP adres hebt, geen idee meer hoe het heet maar mijn zus heeft dat ook altijd.

As travars

ColouredWind schreef:
    Ik heb niks

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik heb wel als ik naar Home ga rechts een reclameadvertentie, maar zo raar als jij 't hebt, nee. Misschien moet je 'm even vernieuwen en gaat 't dan weg?

“Love is a contradiction.”

Huh wat vreemd, het is echt vervelend (no_chears)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

ColouredWind schreef:
    Ik heb niks

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ladylit schreef:
    Ik heb wel als ik naar Home ga rechts een reclameadvertentie, maar zo raar als jij 't hebt, nee. Misschien moet je 'm even vernieuwen en gaat 't dan weg?
    Nee, en opnieuw opstarten helpt ook al niet (bat)

Ja.
    Lijkt me rot.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Discord schreef:
    jup

26 - 02 - '16

Ja, volgens mij staat er iets op je pc dat dat voor je doet.

Let the Night embrace you

Pusheen schreef:
    Ja, volgens mij staat er iets op je pc dat dat voor je doet.
    Maar het is pas sinds vijf minuten dat die balk er komt