• Show your opinion. KLIK

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:37 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik hou van kerst (:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik hou van kerst (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik houd er niet zo van. Mijn opa is op een eerste kerstdag overleden


    26 - 02 - '16

    Aangezien ik in een tuincentrum werk begin ik al in augustus met kerst en ik ben er ondertussen helemaal klaar mee! (en het is nog steeds geen kerst xD )


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Met de familie gezellig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind er niks aan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind het leuk en gezellig :)


    As travars

    leuk! door de gezelligheid, kerstliedjes, cadeautjes & lekker eten!


    To love is to destroy.

    Er zijn drie dingen waarom ik van kerst hou. 1. Het eten 2. De cadeautjes 3. Gezellig s'avonds films kijken die ik al tien keer heb gezien maar het dan helemaal niet erg vind om ze nog een keer te kijken.


    Physics is awesome

    Kerstmis = samen zijn met irritante neefjes en nichtjes, idote tantes en nonkels en de nog meer idiote ouders...
    Nee, danku.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Kerstmis = samen zijn met irritante neefjes en nichtjes, idote tantes en nonkels en de nog meer idiote ouders...
    Nee, danku.


    Ik had alleen vorig jaar Kerst samen met de hele familie en dat was wel gezellig voor een keer.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik had alleen vorig jaar Kerst samen met de hele familie en dat was wel gezellig voor een keer.

    Ik geloof wel dat het voor anderen heel leuk kan zijn, maar niet voor mij. :p


    Take me to wonderland

    Geen idee. Nooit gevierd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind:
    Het awesome gezellig&leuk :)

    Kerstboom versieren is het allerleukste :D

    Go christmas x


    May StarClan light your path.

    Heerlijk feest, gezellig met de familie bij elkaar, lekker eten, knus en ik ben echt dol op de kerstboom, haha. De vijfentwintigste vroeg mijn bed uit om cadeautjes uit te pakken met mijn kleine broertje en zusjes, hihi. Ja, vind het echt super!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.