• Heey allemaal!
    Ik [stefanie] en me zus [Annelies=Dasisters] hebben momenteel een nieuwe quiz gemaakt die heet : 'Get me out of this fucking jail...'. Er is al 1 deel van maar nu zitten we wat in de rats. We hebben namelijk rollen te kort en zelf geen inspiratie voor namen. Dus voel je je geroepen, meld het hier.
    Hieronder zie je de rollen die we zoeken.


    Vriendin Gustav :
    Vriendin Georg :
    Bf van de band [Th dus] :
    Een gewone vriendin :
    Nog een gewone vriendin :
    Ex van Bill [die voor problemen gaat zorgen] :
    Ex voor Tom [Is het zelfde als die van Bill, ze gaat ook voor problemen zorgen] :
    Drugsdealer 1 :
    Drugsdealer 2 :
    ..... Weet je zelf nog een leuke rol en staat die er niet bij, meld het dan en we zien of hem goed is!


    Alvast bedankt!
    Als je wil meedoen laat dan wat meer over jezelf achter op je reacti en misschien een foto van op het internet waar opstaat hoe je er wil uitzien :)
    Ps : Voor de mensen die het niet mochten doorhebben, de quiz staat op LadyX [Stefanie] haar account.
    Xxx-Wij(H)

    ik wil we de Vriendin van Gustav of de Vriendin van Georg of de Bf van de band [Th dus] zij :D jaja veel keuze
    mijn naam is Ruby :D
    je ziet maar wat je ermee doet xxxx.
    Ruby


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Heey allemaal!
    Ik [stefanie] en me zus [Annelies=Dasisters] hebben momenteel een nieuwe quiz gemaakt die heet : 'Get me out of this fucking jail...'. Er is al 1 deel van maar nu zitten we wat in de rats. We hebben namelijk rollen te kort en zelf geen inspiratie voor namen. Dus voel je je geroepen, meld het hier.
    Hieronder zie je de rollen die we zoeken.


    Vriendin Gustav : Evelien
    Vriendin Georg : Charissa
    Bf van de band [Th dus] :
    Een gewone vriendin : Roos
    Nog een gewone vriendin : Anne-Marie [Lkkrding]
    Ex van Bill [die voor problemen gaat zorgen] : Elien [ElienxThbill]
    Ex voor Tom [Is het zelfde als die van Bill, ze gaat ook voor problemen zorgen] : Lara [angelxthfanx]
    Drugsdealer 1 : Yoni [YonixTomx1]
    Drugsdealer 2 : Ruby
    ..... Weet je zelf nog een leuke rol en staat die er niet bij, meld het dan en we zien of hem goed is!


    Alvast bedankt!
    Als je wil meedoen laat dan wat meer over jezelf achter op je reacti en misschien een foto van op het internet waar opstaat hoe je er wil uitzien :)
    Ps : Voor de mensen die het niet mochten doorhebben, de quiz staat op LadyX [Stefanie] haar account.
    Xxx-Wij(H)

    Heey allemaal!
    Ik [stefanie] en me zus [Annelies=Dasisters] hebben momenteel een nieuwe quiz gemaakt die heet : 'Get me out of this fucking jail...'. Er is al 1 deel van maar nu zitten we wat in de rats. We hebben namelijk rollen te kort en zelf geen inspiratie voor namen. Dus voel je je geroepen, meld het hier.
    Hieronder zie je de rollen die we zoeken.


    Vriendin Gustav : Evelien
    Vriendin Georg : Charissa
    Bf van de band [Th dus] : Kate [KatexxxBill]
    Een gewone vriendin : Roos
    Nog een gewone vriendin : Anne-Marie [Lkkrding]
    Ex van Bill [die voor problemen gaat zorgen] : Elien [ElienxThbill]
    Ex voor Tom [Is het zelfde als die van Bill, ze gaat ook voor problemen zorgen] : Lara [angelxthfanx]
    Drugsdealer 1 : Yoni [YonixTomx1]
    Drugsdealer 2 : Ruby [SRxTHxBill]
    ..... Weet je zelf nog een leuke rol en staat die er niet bij, meld het dan en we zien of hem goed is!


    Alvast bedankt!
    Als je wil meedoen laat dan wat meer over jezelf achter op je reacti en misschien een foto van op het internet waar opstaat hoe je er wil uitzien :)
    Ps : Voor de mensen die het niet mochten doorhebben, de quiz staat op LadyX [Stefanie] haar account.
    Xxx-Wij(H)

    Gewone vriendin of bf van de band :P
    Mijn naam is Loes, stijl: skate/gothic Haar:http://tn1-5.deviantart.com/fs19/150/f/2007/289/e/b/Hello_kitty_scene_emo_girl_by_xxxperinuxxx.jpg
    Als je meer zou willen weten moet je het maar vragen :)
    Xx Loes


    Thank you that it is the morning of another day..