• Met onbekende personen, je hoeft absoluut geen fanfictie aan te bieden, die negeer ik simpelweg. Voel je niet beledigd.
    Geschreven in goed en duidelijk Nederlands, met een goede zinsopbouw. Ook let ik op details, dus vind ik het belangrijk dat bepaalde details consequent zijn.
    Ik houd vooral van duistere en/of fantasy verhalen, maar een stukje realisme is ook belangrijk. Erotische verhalen vind ik ook interessant, maar ik schrijf ze zelf al een héle lange tijd dus daarin ben ik nog kieskeuriger. :')
    Ook vind ik het heel belangrijk dat het verhaal af is, of vergevorderd en waar regelmatig aan gewerkt wordt.

    Give me your best, please. ;D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 10:58 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -geen 16+,
    -liefde, avontuur en fantasy, niet heel duister.
    -onbekende personen

    kijk maar gewoon eens, het is niet precies wat je zoekt waarschijnlijk.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:03 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    De eerste heb ik gelezen, maar ben afgehaakt op het tweede deel. Niet mijn smaak in schrijfstijl, sorry.
    De tweede lijkt me zo al niets voor mij. Niks persoonlijks, maar dat zag je al aankomen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 12:11 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    In het engels, maar dat kun je vast wel lezen :Y)




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb zelf geen onbekende personen story, maar ik lees er eentje en die is écht ontzettend goed:

    behind blue eyes


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb een story die denk ik wel naar de eisen vol doet maar die staat nog niet actief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    It takes a big facade to hide the cracks
    als je de clarification negeert, kan het als een verhaal met onbekende personen gezien worden :-)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 12:49 ]


    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?

    KLIK


    16+
    Onbekende personen
    Engelen/demonen


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hi, I'm number thirteen. [afgelopen] van APHRODITEx


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Nieuwsgierig wat je er van vind ;)
    Je lijkt me wel iemand met dezelfde smaak (Ook absoluut niet voor fanfic.., dus misschien vind je hier: 'Hope' (nog 26 pagina's op wor voor je klaar staan xD) wel iets van en anders heb ik dit nog, waar ik je gegarandeerd morgen enkele nieuwe hoofdstukken van kan geven: 'Game over'

    Een klein voorstukje, zodat je meteen kunt kennis maken met mn schrijfstijl ;):
    ‘Pak het glas. Breng het naar je toe.’
    Twee dagen had hij me aan mijn lot overgelaten. Twee dagen geen eten en drinken. Het hongergevoel in mijn maag werd overstemd door het verlangen naar water. In de hoop te kunnen ontsnappen had ik geprobeerd me te bevrijden van de kettingen rond mijn polsen en enkels. Het resultaat was ronduit ontaanmoedigend; ik verspilde er mijn energie aan en de ijzeren polsbanden sneden in mijn vel tot bloedens toe. Als een hond was ik geketend aan de ijzeren spijlen van het bed. Als een hond moest ik hem gehoorzamen. Het verbaasde me ook dat ik me opgelucht voelen wanneer ik voetstappen in de hal hoorde. Een schaduw viel over het licht dat onder de deur door viel. De houten deur ging langzaam en krakend open en al snel verscheen er een man in de opening, de man die me dit had aangedaan. Desondanks dat voelde ik door zijn aanwezigheid hoop opborrelen. Hij wilde me niet dood, anders was hij niet teruggekeerd.
    Hij keek me eerst vol walging aan –wat niet verwonderlijk was in mijn toestand- en in een reflex hief hij zijn arm voor zijn neus op. Even goed had hij kunnen zeggen dat ik stonk, maar zelf zonder zijn aanwezigheid had ik het wel door gehad.
    De ironie droop van zijn stem toen hij me vroeg hoe het met me ging. De woedende blik in mijn ogen spoorde hem alleen maar aan te doen met wat hij bezig was.
    Met angst in mijn ogen had ik moeten toekijken hoe hij de kamer weer verliet zonder me ook maar één slok water te geven. Mijn gedachten sloegen op hol, gedreven door de angst om op deze vreselijke manier te sterven.

    Discord schreef:
    In het engels, maar dat kun je vast wel lezen :Y)

    (...)

    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    Klinkt interessant. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tsja, ik weet dus niet of dit iets voor jou is, maargoed, niet geschoten is altijd mis he :Y)

    Het verhaal gaat over 6 jongeren op dezelfde school, die allemaal nog aan het uitzoeken zijn wie ze eigenlijk zelf zijn. Ze zijn allemaal verschillend: de een houdt van sport, de ander van muziek, en weer een ander van dansen, en ze hebben allemaal een andere manier om de alledaagse problemen aan te pakken. Maar langzamerhand komen ze erachter dat ze eigenlijk helemaal niet zo veel van elkaar verschilden als ze eerst dachten. Er ontstaan vrienden, maar ook vijanden.
    Twijfels

    Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het het soort originaliteit is waar jij naar opzoek bent. Maargoed, toch maar geprobeerd dus...


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Natuurgebonden
    Titel spreekt voor zich ~
    Fantasy ~
    AN ~
    25000 woorden ~
    43 hoofdstukken ~
    vergevorderd ~
    wekelijkse update tijdens school/ meerdere per week in de vakantie ~


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    kijk anders even op dit profiel, hij heeft heel veel awesum storys c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page