• Er is al heel lang geen RPG meer geweest met het huis van de nacht en aangezien ik weer verslaafd ben geraakt aan de serie


    The House of the Night is een boekenserie geschreven door P.C. Cast & Cristen Cast. Je wordt geen vampier doordat je wordt gebeten, maar doordat je wordt gemerkt. Als je wordt gemerkt moet je zo snel mogelijk naar het huis van de nacht omdat je anders dood gaat. In het huis van de nacht krijg je les van vampieren in vakken als Vampiersociolgie en schermen. De lessen zijn van 8 uur in de avond tot 3 uur 's morgens. Je hebt 3de klassers, 4de klassers, 5de klassers en 6de klassers. Het kan zijn dat je lichaam de verandering afstoot en dan ga je dood. Deze RPG speelt zich dus af in een Huis van de nacht.

    Rollen
    Hogepriesteres en docent Literatuur
    Penthisilea Pyralis Aèr Selini
    Docenten
    Spaans:
    Schermen:
    Inleiding tot de Rijkunst:
    Drama:
    Tekenen:
    Inleiding tot de muziek:
    Vampiersociologie:
    Teakwando:
    Poëzie :
    Halfwassen:

    Derdeklassers
    AsmodeusAlyssa Cassandre Eloy
    Vierdeklassers
    Vijfdeklassers
    PebbleIsabelle Eleionomea Fray
    Zesdeklassers
    Wil je een rol? Vul dan het volgende in
    Naam:
    Welk jaar?:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hoeveel contact nog met familie/vrienden die geen halfwas zijn:
    Extra:

    Regels
    -geen oneliners
    -Geen perfecte personages
    -Als je zonder reden niet binnen 4 dagen reageert lig je eruit
    -Houd het realistisch, weet je iets niet van de serie dat je graag wil weten, dan kan je een berichtje naar mij sturen daarover
    -Geef naamsveranderingen door
    -Alleen ik open nieuwe topics


    Verder veel plezier iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam:
    Isabelle Eleionomae Fray.
    Oorspronkelijk heette ze Isabelle Charlotte Fray, maar toen ze erachter kwam dat ze een affiniteit voor water had, veranderde ze haar tweede naam naar die van een waternimf.
    Welk jaar?:
    5e jaar, ze is dus 18 jaar.
    Karakter:
    Koppig, sarcastisch en stil, drie woorden die Isabelle goed kunnen beschrijven. Maar dit is niet alles. Isabelle heeft wel eens last van is ze een enorme bitch, het volgende moment is ze weer erg verlegen en lief. Ze is best stil, doordat ze muren om zichzelf heen gebouwd heeft. Ze opent zich tot diegenen die haar goed leren kennen, en die komen erachter dat Isabelle eigenlijk een heel lief, zachtaardig en zorgzaam meisje is. De muren die ze om zichzelf heen heeft gebouwd komen door het jarenlange pesten op haar oude school, een middelbare school in Engeland. Hierdoor heeft ze ook een Brits accent. Ze probeert zich te openen tegenover andere mensen, zeker omdat de mensen op deze school veel aardiger zijn en hetzelfde doormaken. De laatste tijd voelt ze zich veel meer thuis in het huis, wat betekend dat ze meer zichzelf kan zijn. Verder is ze ook heel klunzig.
    Uiterlijk:




    Hoewel Isabelle's lange, lichtblonde haren van nature krullen, stijlt ze die meestal. Ze heeft grote, grasgroene ogen die omlijst worden door lange, donkere wimpers. Haar lippen zijn lichtroze van kleur, ze heeft een kleine neus en haar tanden staan recht, door het jarenlang dragen van een beugel.
    Als Isabelle niet altijd zwart hoeft te dragen voor school, draagt ze vaak gekleurde kleding. Ze houdt erg van jurkjes en rokjes, net als van hakken. Deze heeft ze af en toe best nodig, doordat ze maar net 1 meter 60 lang is.
    Hoeveel contact nog met familie/vrienden die geen halfwas zijn:
    Ze heeft nog altijd contact met haar oudere broer en jonger zusje, Jace en Gwendolynn. Met haar ouders praat ze niet echt meer. Ze hadden altijd al een hekel aan vampiers en trokken daarbij haar broer en zusje altijd voor, doordat Isabelle altijd al erg koppig en vijandig is geweest.
    Extra:
    Isabelle is vrij populair op school, maar geeft vrij weinig om populariteit. Ze is stiekem verliefd op iemand op school, maar durft dit aan niemand te laten merken. Ook is ze erg goed in tekenen, maar laat dit aan (bijna) niemand zien. Ze heeft een afffiniteit voor water, toen ze hier achter kwam heeft ze haar tweede naam veranderd naar Eleionomae, een waternimf.
    Ze heeft sinds kort een klein katje, en heeft hem Marshmallow genoemd.

    Sorry, ik heb een TMI verslaving. Ook ben ik nog niet helemaal zeker over haar karakter, dus ga misschien nog wat dingen veranderen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:08 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    IK DOE MEE.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hmm, ik twijfel of ik weer mee ga deoen met een HON RPG met mijn oude personage...
    Ik zal waarschijnlijk alleen niet elke 4 dagen kunnen reageren. Daar heb ik te weinig tijd en te veel andere RPG's voor.


    Stenenlikker

    Naam
    Alyssa Cassandra Eloy
    Welk jaar?
    3e (dus eerstejaars/16 jaar)
    Karakter
    Alyssa haar familie is ontzettend rijk en geeft haar alles wat ze wil. Toch heeft ze hier geen misbruik van gemaakt, waardoor ze nooit een 'verwend nest' is geworden. Doordat haar ouders rijk zijn, heeft ze massa's vriendin, helaas laten zij haar allemaal vallen nadat ze gemerkt is. Ook haar moeder heeft het er moeilijk mee, nu kan zij niet meer bepalen wat voor een leven Alyssa leidt. Haar vader en broer steunen Alyssa nog wel en zoeken nog regelmatig contact met haar.
    Alyssa is nu een maand in het huis van de nacht en begint aardig te wennen, ook heeft een kat haar gevonden, Moody. Toch is ze nog eenzaam, doordat al haar vrienden haar hebben laten vallen vindt ze het moeilijk om nog mensen in vertrouwen te nemen. Nu leert ze de blokkade af te breken en durft ze eindelijk vrienden te maken.
    Uiterlijk


    Hoeveel contact nog met familie/vrienden die geen halfwas zijn
    Wekelijks telefoneren met vader en broer en zij komen ook langs op ouderavonden.
    Extra
    Ze is gek op dieren, met name op paarden. Thuis had ze ook een eigen paard, Unique, haar moeder heeft deze verkocht nadat Alyssa gemerkt is.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik zet donderdag de rollen erin
    Ik had vandaag cursus en morgen ben ik jarig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam:
    Pyralis Aèr Selini
    Dat betekent in het Griek Vuur, Lucht , Maan
    Welk jaar?:
    Pyralis is de hogepriesteres van dit Huis van de Nacht en doceert het vak Literatuur
    Karakter:
    Pyralis is als hogepriesteres van Nux een wijze vrouw met veel geduld. Ze is pas 25 jaren oud en dat is, vooral voor vampier begrippen, nog erg jong. En zeker als je bedenkt dat ze al op haar 20ste hogepriesters werd van deze school. Pyralis weet dat veel vampiers er geen vertrouwen in hadden of nog steeds hebben toen zij werd aangesteld als hogepriesteres van deze nieuwe Huis van De Nacht, daarom doet ze er alles aan om het goed te laten verlopen. Pyralis is een warme vrouw die altijd voor haar halfwassen klaar staat. Ze is gek op literatuur en heeft al veel gelezen. Ze is door Nux begiftigd met 2 affiniteiten, voor vuur en lucht. Pyralis vindt het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in het huis van de nacht. Pyralis staat bekend als een goede, geduldige docent die geweldig voor kan lezen. Er zijn dan ook niet veel leerlingen die een hekel aan haar vak hebben. Maar ondanks alles voelt ze zich vaak eenzaam, ze mist het mens zijn soms. Ze vindt het daarom ook heerlijk om zich helemaal in een boek te verliezen, want dat is haar enige houvast met haar menselijke ik
    Uiterlijk:


    Haar tatoeages bestaan uit krullerige, kantachtige lijnen die een masker om haar ogen vormen.
    Verder is zo behoorlijk lang, ongeveer 1,90.
    Net als alle vampiers is ze een natuurlijke schoonheid, haar lange rode haren vallen stijl tot haar navel
    En haar groene ogen worden omlijst door mooie volle wimpers
    Hoeveel contact nog met familie/vrienden die geen halfwas zijn:
    Pyralis is door haar ouders verstoten toen ze werd gemerkt, gelukkig dacht niet iedereen in haar familie er zo over
    Ze heeft nog altijd contact met haar grootouders, die altijd trots op haar zullen zijn.
    Ook haar broer en zus ziet ze nog met enige regelmaat.
    Extra:
    Pyralis heeft dus een affiniteit voor Vuur en Water
    Verder heeft ze natuurlijk ook een kat, Allunga die meestal als een rode pluizenbal door de gangen rent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one