• De titel zegt al wel genoeg ^^

    Aangezien ik vandaag echt geen inspiratie heb en niet kan schrijven, is dit mijn mooiste zin: Ik keek naar de lucht, waar een felle maan scheen, die zorgde voor net genoeg licht. Net als thuis.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb vandaag nog niet geschreven -of toch wel- maar het was alleen gebrekkig Frans. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uhh ;D ik heb vandaag niet echt veel zinnigs verteld.. Ik kan kijken of me personage in een rpg iets zinnigs gezegd heeft vandaag? Ik weet dat niet uit me hoofd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb m'n huiswerk in m'n agenda gezet, dus nope, geen mooie zinnen :3


    “Love is a contradiction.”

          Rhiannon lag op de rotsen. De golven deden hun best om het lichaam mee te nemen, maar ze konden alleen het bloed dat uit haar lichaam stroomde weg wassen. Amen hoorde zijn moeder’s voetstappen naderen, en haar paniekerige stem die haar naam uitriep.


    Om tien over twaalf (dus technisch gezien vandaag) voor Hel's schrijfwedstrijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shogun zei op 14 jan 2012 - 15:49:
    Read two chapters, can already tell she's a stupid mindless bitch *O*. Da's geen kritiek op 't verhaal whatsoever, heb alleen persoonlijk een ontieglijke hekel aan meiden die in zulke kerels hun vallen trappen. Dan zijn ze naar mijn mening net zo achterlijk als die kerel die de val zet.


    Ofwel, niet meer zinnigs dan een comment op een story :'DD.


    No growth of the heart is ever a waste

    "I love every single one of you <3"
    Het enige wat ik deze dag heb geschreven:W

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    This is a story about a man who took it upon himself to restore his father’s and grandfather’s honour of rightful heir to the throne of England, Scotland, Wales and Ireland, who came further than anyone who had ever tried before, and saw his dream shatter at Culloden Moor on 16 April 1746, two years after it had started.

    Mijn introductie voor mijn pws :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    telt overschrijven? Ik ben niet zo echt een zinnige schrijver (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    De rechtsversterking bevindt zich in een kat en muis spel en luistert al decennia niet meer naar de wil van de staat. Zogenaamde agenten en militairen antwoorden niet aan de roep van het volk en hun regelboekjes, de zwarte lijnen genoemd, zijn opgesteld uit normen en waarden die lang vervlogen zijn onder het volk.

    Twee zinnen voor een schrijfwedstrijd x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En als ik de doornen van de witte roos in mijn hand voelde snijden besefte ik dat, ondanks de pijn die het mij bezorgde, een prachtige roos was. Net zoals zij, ondanks de kwellingen waarin zij mij leidde, prachtig was en ik van beiden hield.


    ghehe, degene die dit verteld in mijn verhaal is dichter en houdt ervan om dingen nogal melodramatisch te vertellen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    De wind stond de goede kant en de helderde maan werkte ook mee. Het was Volle maan en de sterren schenen helder aan de hemel. Soms kwam er nog een wolkje voorbij

    Dit ongeveer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou heb wel een hoofdstuk geschreven, maar er zat niet een mooie zin in ofzo. AHAHAAHHA. Vond wel leuk om het eindzinnetje te schijven. 'Ryan! Waar heb je het over? we gaan trouwen binnen 5 uur!' roep ik. Het blijft stil aan de andere kant. 'Ja.. dat gaat niet door'..

    Als de rivier niet stroomt, is het stilstaand water & dus leeft er niets.
    Een mooie uitspraak van een leerkracht (:


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Het enige wat ik vandaag al geschreven heb is iets voor nederlands, maar dat was sowieso niet mooi.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hier komt hij:

    Vraag van chemistry: "Why does Sodium react with water?"
    Ik: "Because he's stupid."

    hehe :Y)


    Not all those who wander are lost.