• Je mag op twee ideeën stemmen.

    1. Tijdreizen.
    Verhaal: Zes jongeren worden in een huis gedropt en daar ontdekken ze een deur. Die deur leidt naar een ondergrondse grot, met een schip. De Metis. Dat schip kan er niet uit, de Metis kan alleen naar de andere kant van de oever. Wanneer je aan boord van het schip bent en een bestemming roept, komt er een kleine storm en het schip vaart naar de andere kant. Als je aan wal gaat en door de deur ga, kom je in de bestemming die je heb geroepen. Je kan altijd terug via een deur. De jongeren zullen verschillende avonturen beleven.
    Verhaallijn:
    ~ De jongeren leven eerst en tijdje samen in het huis.
    ~ Ze ontdekken de deur.
    ~ Er worden bestemmingen gekozen waar ze heen gaan.
    ~ Uiteindelijk moeten ze mensen gaan redden.
    ~ © Serie: Ulysses Moore.
    ~ © Boek: Ulysses Moore - Het Geheim van Villa Argo.
    (~ Er wordt wel van je verwacht dat je af en toe een burger uit de 'andere tijd' speelt.)
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet té heftig.)


    2. Wings.
    Verhaal: Vijf meisje dachten dat ze normaal waren, niet dus. Op hun vijftiende groeide er een bloem op hun rug. Maar zo'n groot geheim kun je niet onthullen, je moet zelf achter je ware afkomst zien te komen. Één ding hebben ze gemeen, ze zijn zijn allemaal vondelingen. Via een site leren de vijf meiden elkaar kennen. Samen gaan ze opzoek naar hun afkomst. Ze blijken elfen te zijn en Avalon, de elfen wereld blijft in gevaar te zijn. Wat doen ze, gaan ze helpen of willen ze hun normale leven lijden?
    Verhaallijn:
    ~ De meiden leven een tijdje normaal, totdat ze vijftien worden.
    ~ Ze ontmoeten elkaar via een site.
    ~ Ze gaan opzoek, wie ze zijn en daar komen ze achter.
    ~ Ze moeten kiezen of ze een normaal leven willen lijden met normale vriendinnen of dat ze bij de elfen komen en gaan vechten voor Avalon.
    ~ © Boek 1: Wings.
    ~ © Boek 2: Spells.
    (Er zijn nog meer delen, maar die heb ik zelf nog niet gelezen. S: )
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet té heftig.)


    3. Avatar.
    Verhaal: Het is 2154 op de fictieve maan Pandora van de planeet Polyphemus in een baan om de dubbelster Alpha Centauri. Een aards mijnbouwbedrijf heeft onder leiding van Parker Selfridge een vestiging op Pandora voor het delven van een kostbaar mineraal, unobtanium. Voor de ruimtereis van en naar de aarde worden snelle ruimteschepen gebruikt die de vier lichtjaren in zes jaar afleggen. Bovendien maken vervoerde personen de reis in ingevroren toestand, zodat deze heel kort lijkt te duren. Er is op Pandora een inheemse bevolking van humanoïde wezens, de Na'vi. Ze zijn intelligent zoals mensen, maar technologisch minder ver ontwikkeld. Ze lopen net als mensen op twee benen, zijn 3 meter lang, slank, lenig, met een staart en een huid met een zebra-patroon van licht- en donkerblauw. De mensen hebben een techniek ontwikkeld om een wezen te creëren dat een genetische tussenvorm is tussen een bepaald mens en de Na'vi, zijn zogenaamde avatar. De betreffende mens kan via apparatuur mentaal draadloos verbonden worden met zijn avatar waardoor hij deze kan besturen, en kan zien, voelen, enz. via de avatar, terwijl zijn eigen lichaam slaapt. Als de avatar slaapt kan de verbinding verbroken worden zodat de bestuurder kan eten en rapporteren. Via de avatars kunnen de mensen gemakkelijker contact leggen met de Na'vi, bovendien hoeft de avatar niet zoals mensen een zuurstofmasker te dragen op Pandora.
    De mensen vechten tegen de Na'vi omdat zij het mineraal willen hebben. Alleen zijn de Na'vi niet bereid dat zomaar te geven en ontstaat er een bloederige strijd.
    Verhaallijn:
    ~ De mensen vertrekken naar Pandora, de Na'vi's leven rustig op de planeet.
    ~ Een aantal mensen gaat gecreëerde Na'vi besturen en naar het volk toe.
    ~ De mensen die Na'vi besturen leren de echte Na'vi goed kennen en willen ze niet meer aanvallen.
    ~ De mensen die ze willen aanvallen, vallen aan en er ontstaat oorlog.
    ~ De rest komt nog of mag zelf beslist worden.
    ~ © James Cameron - Avatar (2009).
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet té heftig.)


    4. 2012.
    Verhaal: Er komen berichten binnen dat de aarde zal vergaan, de regering van Amerika wil maatregelen treffen, maar die zijn al te laat. De weg scheurt open, er komt een meteorietenregen en de meeste vulkanen op aarde barsten uit. Een aantal Amerikaanse jongeren vluchten naar Afrika, het enigste continent dat zal blijven bestaan. Uiteindelijk komt het goed of toch niet?
    Verhaallijn:
    ~ Het leven is rustig bezig.
    ~ Er komen berichten dat de aarde zal vergaan, er komt onrust.
    ~ Vulkanen barsten uit, wegen schuren open.
    ~ De jongeren gaan vluchten.
    ~ De rest komt nog of mag zelf beslist worden.
    ~ © Roland Emmerich - 2012 (2009).
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet té heftig.)


    Stemmen:
    1. Tijdreizen: |
    2. Wings: | | | | | | | | |
    3. Avatar: |
    4. 2012: | | | | | | | | | |


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:23 ]

    SomeMusic schreef:
    Haha, ik ken het probleem. Ik lees ook te veel boeken, ik heb een staart. Die zit opgevouwen in mijn broek en nu lijkt het alsof mijn kond misvorming is?
    En verder:
    - Ze heeft geen hart.
    - Geen bloed, maar groenig spul.
    - Ze heeft een bleke huid en je kan geen anderen zien zitten.
    - Ze heeft nog nooit een wondje gehad.


    Wat bedoel je daarmee? en wat bedoel je met geen hart? figuurlijk of letterlijk?
    En damn ik moet die boek dus lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    Haha, ik ken het probleem. Ik lees ook te veel boeken, ik heb een staart. Die zit opgevouwen in mijn broek en nu lijkt het alsof mijn kond misvorming is?
    En verder:
    - Ze heeft geen hart.
    - Geen bloed, maar groenig spul.
    - Ze heeft een bleke huid en je kan geen anderen zien zitten.
    - Ze heeft nog nooit een wondje gehad.



    Je kond is misvormig. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wings waarschuw je als je het maakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Wings waarschuw je als je het maakt.


    Mij ook ;d want hij lijkt me awesome.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    Haha, ik ken het probleem. Ik lees ook te veel boeken, ik heb een staart. Die zit opgevouwen in mijn broek en nu lijkt het alsof mijn kond misvorming is?
    En verder:
    - Ze heeft geen hart.
    - Geen bloed, maar groenig spul.
    - Ze heeft een bleke huid en je kan geen anderen zien zitten.
    - Ze heeft nog nooit een wondje gehad.

    Je kond? ;P
    En elfen zijn perfect symetrisch, wat ze zo mooi maakt. Dan heb je nog de ogers (of was het trollen?) die onsymetrisch zijn en lelijk zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik stem voor 4 :)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kijk, ze is een plant, zeg maar.. dus ze heeft geen hart. Dat bedoel ik. En ze ademt geen zuurstof in, maar Co2 en dan komt er pure zuurstof uit haar mond. ^^

    2012 & Wings gaan gelijk op.. O:
    Nog drie kwartier, om 21.45 kom Gido Weijers (Cabaretier) op tv.
    Voor de mensen die hem kennen, maar even niet weten wie hij is: Zwart haar, hij kijkt scheel. XD

    IDEE VIER.


    all I want is the taste that your lips allow

    2 of 4, kan niet kiezen D: Ik vind Wings echt geweldig, maar vier is ook zo'n leuk idee D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wings & 2012 lopen gelijk op..

    Wings! :D


    26 - 02 - '16

    LovingStyles schreef:
    Ik stem voor 4 :)

    Laat even weten als je deze rpg begint (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    1 of 4, maar die andere 2 zijn ook leuk xD

    Waarschuw je me als je er een begint/bent begonnen?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik stem op idee 4 >:3
    Moehaha, ik heb zin in een rampenverhaal xd


    Cookies!