• Oké, ik had dus gisteren een idee voor een Hunger Games verhaal met Cato in de hoofdrol. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in het perspectief van een jongen te schrijven. XD Ik kan me eigenlijk veel beter inleven in een meisje.
    Afijn.
    Ik heb dus een nieuw idee. :'D

    District 13. Een relatief onbekend District voor heel veel mensen, omdat het 75 jaar geleden tot de grond toe is plat gebombardeerd.
          Wat een prachtige leugen.


    Annabel Ganes, een soldaat in opleiding, woont ondergronds in District 13. Iedere dag kijkt ze reikhalzend uit naar nieuwe soldaten, die zijn gered uit de Districten. Op dat moment zijn de voorbereidingen voor de vijfenzeventigste Hongerspelen in volle gang en bereidt District 13 zich voor op de reddingsactie onder leiding van Coin. Maar dan komen er een heleboel nieuwkomers uit District 12, die altijd honger hebben gekend en alles kwijt zijn wat het Capitool hen nog niet had afgepakt.
    Ze wordt op een missie gezet, samen met een aantal andere jongeren. Hun taak is om in het Capitool te infiltreren, maar dat gaat niet altijd goed...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:57 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarschuwwaarschuwwaarschuw :Y)
    Moet. Lezen.:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Klinkt goed! Gewoon doen c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    oei, dat klinkt erg leuk... kan je me de link sturen als je begint...?(flower)


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Doen! En waarschuw je me even? ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Klinkt leuk! Waarschuw je me? [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    PLEASE MAAK DIE STORY EN WAARSCHUW MIJ!! ^^


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Cass schreef:
    Doen! En waarschuw je me even? ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarschuw je me als het begint? Het klinkt leuk ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Usui schreef:
    Waarschuw je me als het begint? Het klinkt leuk ^^


    26 - 02 - '16

    Aww, je gaat dat hele Cato idee niet meer doen dan? Had je me net overgehaald D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Aww, je gaat dat hele Cato idee niet meer doen dan? Had je me net overgehaald D:

    Stiekem ga ik jou gewoon wekelijks nieuwe hoofdstukken sturen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klinkt goed, kun je me waarschuwen?


    Take risks and conquer your fears.