• Ik heb morgenochtend om tien voor acht een primeurtje. Ik mag dan als eerste van de school het MO Nederlands doen. Mijn tweede corrector is ook nog eens de strengste Nederlands lerares die ik ooit gekend heb.
    Ik zit er zo erg tegenop, maar toch weet ik dat het goed zal gaan.

    Wie heeft er ook mondelingen de komende twee weken? Of hoe vond jij mondelingen (Engels, Frans, Duits, Spaans etc)?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik weet alleen dat mijn broer laatst zijn mondeling Engels gehad heeft en dat 'ie bij hem best mee viel, ondanks het feit dat hij een aantal boeken niet gelezen had en het voor die boeken alleen met samenvattingen leren gedaan heeft.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hmm, Nederlands hadden we geen tweede corrector voor en die had ik heel goed gedaan en ook voorbereid. Engels was echt voor mij niet heel moeilijk, gezien ik vrij goed in engels ben. En toen kwam mijn Duits, waar ik hartstikke zenuwachtig voor was en ook gewoon uren voor gestampt heb, etc. Ik trilde zo erg dat ik nauwelijks kon lopen x'D Gelukkig wel met een ruime voldoende gehaald =]

    Eigenlijk hadden wij voor niks een tweede corrector.. x]

    Heel veel succes!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik herinner alleen mijn blunder met Duits mondeling
    Het was wel tof ;d -moesten met paar tegelijk-
    alleen ik zei in het Duits dat ik 60 was ipv 16 xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik herinner alleen mijn blunder met Duits mondeling
    Het was wel tof ;d -moesten met paar tegelijk-
    alleen ik zei in het Duits dat ik 60 was ipv 16 xd
    De Duits en Frans mondelingen zijn bij ons in het Nederlands, dus zulke fouten maak ik gelukkig niet :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    (...)De Duits en Frans mondelingen zijn bij ons in het Nederlands, dus zulke fouten maak ik gelukkig niet :P


    Huh wat voor mondeling kreeg jij dan o-O

    Wij moesten het in het Duits doen -Frans had ik niet-
    Moesten ons voorstellen, weg beschrijven, iemand beschrijven wat hij aan had en zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LoveyDovey schreef:
    (...)De Duits en Frans mondelingen zijn bij ons in het Nederlands, dus zulke fouten maak ik gelukkig niet :P


    Dat is echt cool. Wij moesten zes artikelen opzoeken zelf en die voorbereiden voor het mondeling. En die artikelen waren dus duits, net als het mondeling zelf D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Midna schreef:
    (...)

    Huh wat voor mondeling kreeg jij dan o-O

    Wij moesten het in het Duits doen -Frans had ik niet-
    Moesten ons voorstellen, weg beschrijven, iemand beschrijven wat hij aan had en zo.
    Wij krijgen een mondeling over vijf boeken in het Nederlands (dus vijf Duitse boeken lezen en in het Nederlands beschrijven) en 10 minuutjes praten over iets Duits (dat wel in het Duits)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het lijkt wel of alle leraren nu mondelingen gaan geven! Ik krijg binnenkort Engels en Frans (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb deze week mijn eerste mondeling, Engels. Mijn lerares heeft veel vertrouwen in mij en roept de hele tijd dat het goed gaat komen. Ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in. Blugh.
    Ik kan best praten over boeken, maar in een andere taal klap ik zo snel dicht van de zenuwen.


    I am an idiot, I move.

    Ik vond mijn mondelingen altijd heel makkelijk.


    I love you Tim

    Ik heb aan het eind pas een mondeling, een mondeling van twaalf boeken die ik dit jaar moet lezen voor Nederlands


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Krach schreef:
    Ik heb deze week mijn eerste mondeling, Engels. Mijn lerares heeft veel vertrouwen in mij en roept de hele tijd dat het goed gaat komen. Ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in. Blugh.
    Ik kan best praten over boeken, maar in een andere taal klap ik zo snel dicht van de zenuwen.
    Daar ben ik ook bang voor. Ik kan goed Engels, maar als ik Engels moet praten dan kom ik niet verder dan: "Yes. No." En in mijn hoofd hou ik dan hele conversaties.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Duits vond ik echt vreselijk. Nederlands helemaal niet erg, mn leraar zei ook nog iets voor lol en Engels viel ook wel mee :')


    As travars

    LoveyDovey schreef:
    (...)Daar ben ik ook bang voor. Ik kan goed Engels, maar als ik Engels moet praten dan kom ik niet verder dan: "Yes. No." En in mijn hoofd hou ik dan hele conversaties.


    Ik heb dat ook! In mijn hoofd kan ik volledige Engelse gesprekken houden, maar als ik tegen een echt persoon in het Engels moet praten, klap ik gelijk dicht en kan ik nauwelijks Engels praten(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ok, hij ging heel slecht


    Today will be Girl's Day party with you~