• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Het enige wat ik weet is dat je daar met Luel stond te bekke!" Riep Vince uit. "Doe nu niet zo onschulding!" Zei ze bits. Ze wierp een blik op mij. "Nee, die schock geldt niet voor jou." Zuchtte ze iets kalmer. Ik had geen ruzie en al helemaal niet tussen Vince en Aimee, ik beschouwde Aimee als een goede vrienden, misschien nog wel meer, maar dat doet er niet toe. Ik liet vrienden niet vallen en Vince mocht ik niet. Ik schoot overeind. "Vince, je hebt haar gehoord. Oprotten." Zei ik op een venijnige toon en keek hem aan.

    Randomness schreef:
    [Oh, dan kom ik dus Alex & Luna tegen, lol.]

    Chiya Amorian Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep de kamer in en er kwam net een jongen uit lopen. Luna was er nog. Ze zat te tekenen. Ze had haar ogen dicht.
    Ik ging naast haar zitten. 'Wat maak je?' vroeg ik.


    [Ehh, ze is nu nog bezig met een potlood te voorschijn halen XD ze heeft alleen nog een gummetje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Wat? Jij stond te zoenen en mij een homo te noemen!?' Woedend draai ik me om en kijk hem boos aan. 'Waag het nu niet om boos op mij te worden,' zeg ik dreigend. Ik prik met mijn op zijn borst maar doordat ik nog steeds boos ben geef ik hem tegelijkertijd een schok. "Vince, je hebt haar gehoord. Oprotten." zegt Steef daarna.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Ehh, ze is nu nog bezig met een potlood te voorschijn halen XD ze heeft alleen nog een gummetje]

    Oh, haha. Nou dat had Chiya nog niet door of zo x'd

    Luna Leroux

    'Wat maak je?' hoorde ik naast me. Weer schrok ik me kapot en flikkerde bijna van de bank. Ik keek naast me en zag Chiya zitten. Zou ze het kunnen zien dat ik net huilde? Ik schudde mijn hoofd. 'Eh, niks?' zei ik. Ik hielt het gummetje voor haar. 'Veel kan ik niet doen met een gummetje, of wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik spring even achteruit door de schok, auw. Flikker maar op Steef, denk ik dan. 'Ik wil niet boos op jou worden! Sorry maar ik probeerde je alleen maar te helpen hoor!'


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Aimee gaf Vince een schok. Aimee één, Vince nul.. Ik grinnikte toen ik Vince zag schokken. Ik wilde een flirterige opmerking maken, maar dat moest ik nu laten. Dit was geen goed moment. "Bye, bye Vince." Zei ik met mijn blik op de deur. "Ik wil niet boos op jou worden! Sorry maar ik probeerde je alleen maar te helpen hoor!" Riep Vince uit, tuurlijk prutser.. Ik wendde mijn blik af. Zijn blik op mij wilde ik niet zien.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:02 ]

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Niks,' zei Luna. 'Je kan niet veel doen met een gummetje, wel?'
    Ik keek bezorgd naar haar ogen. 'Heb je gehuild?'

    Alex~transformatie
    Ik loop door de gang en hoor luide stemmen uit de woonkamer, ik loop erheen 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Luna Leroux

    Chiya keek me opeens apart aan. Was dat.. bezorgd? 'Heb je gehuild?' vroeg ze. Je kon het dus zien. Ik wende mijn blik af. 'Nee,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Ik wil niet boos op jou worden! Sorry maar ik probeerde je alleen maar te helpen hoor!' 'Helpen? Nou, dan weet ik in elk geval dat ik jouw hulp nooit hoef te vragen want het is waardeloos,' zeg ik weer op een bitse toon. "Bye, bye Vince." zegt Steef met een blik op de deur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Helpen?! Nou, dan weet ik in elk geval dat ik jouw hulp nooit hoef te vragen want het is waardeloos." Kaatste Aimee bits terug. Ik keek weer naar Vince, het was wel grappig. Hij wist nog steeds niet dat ik telepathisch ben, dus zijn gedachten kon ik nog rustig lezen.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Nee, mompelde Luna terwijl ze wegkeek.
    'Jawel,' bevestigde ik. 'Ik zie het aan je aura. Wat is er? Je kunt het gewoon zeggen, hoor.' Ging ik nu te ver door?

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Ik voelde alleen opeens jullie stemming veranderen! Ik wilde de stemming normaal maken maar jij viel voor hem, tongde met hem en wordt je boos op mij!' roep ik dan uit. 'En jij kan zelf lekker oprotten Steef want jij kan nog wel een klap krijgen!'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:09 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    'Jawel,' zei ze. 'Ik zie het aan je aura. Wat is er? Je kunt het gewoon zeggen, hoor'. Ik keek haar aan. 'Nee Chiya,' zei ik. Ik had er niet nog eens zin in. Ik pakte mijn gummetje en ging op weg naar de tuin. Ik ging tegen een boom aan zitten en deed mijn ogen dicht. Ik zette mijn muziek weer op om rustiger te worden.

    -Ik ben zo wel even douchen, over een kwartiertje of zo-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you