• 6 Februari - 6 Juni
    Verwachte einddatum: 3 Juni

    Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.

    Regels:
    - Je hebt 10 dagen voor elke opdracht. Lever je niet op tijd in, krijg je per dag 1 punt aftrek.
    - Uitstel krijgen is mogelijk. Je kunt maximaal 4 dagen uitstel krijgen. Dit moet maximaal 24 uur van tevoren aangevraagd worden.
    - Er vallen geen mensen af. Voor elke opdracht krijg je een cijfer. De prijzen worden gegeven op basis van de gemiddeldes.
    - Je levert je opdracht in, in een PERSOONLIJK BERICHT. Dit mag naar alleen LenteElf, of naar allebei de juryleden. Dit zijn LenteElf en Anhysbys.
    - Zodra je je naam veranderd, geef je dat in dit topic door.
    - Hier gelden, net als op de rest van quizlet, de huisregels. Houdt je je hier niet aan? Dan wordt je uit deze wedstrijd verwijderd.

    Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht

    De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel

    Deelnemers

    1. Hatshepsut
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 4 Cijfer:
    - Opdracht 5 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,183

    2. Biologist
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,6
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,2
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,417

    3. klunicorn
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,1
    - Opdracht 2 Cijfer: 4,7
    - Opdracht 3 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,05

    4. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,8
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,25
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,383

    5. Flum
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,15
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,65
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,7
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,5

    6. Zeph
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,9
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,8

    7. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,3
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,5

    Momentele stand van zaken ivm prijzen:
    1. 5. Flum
    2. 2. Biologist
    3. 4. GingerAngel
    4. 1. Hatshepsut
    5. 6. Zeph
    6. 7. Love4Cookies
    7. 3. klunicorn


    GESLOTEN


    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4


    Opdracht 5

    Dankzij vakantieredenen eerder online. Mag pas NA 6 mei ingeleverd worden!

    Hieronder staan 20 nummers. In een document heb ik bij deze nummers elk een quote uit een liedje. Het is de bedoeling dat jullie 2 nummers kiezen, waarna ik jullie de bijbehorende quotes toestuur. Uit deze 2 quotes kies je dan een quote en daar maak je een verhaal bij.

    * Ruilen van Quote is NIET toegestaan
    * Nummers worden gekozen in de story en NERGENS ANDERS.
    * De quote hoeft niet letterlijk in het verhaal terug te komen, maar dat mag wel. Het zijn allemaal engelse quotes, dus let er wel op dat je niet opeens één engels zinnetje in je verhaal hebt staan, terwijl de rest in het Nederlands is. Het verhaal moet wel in het Nederlands.
    Verdere vragen zijn welkom.

    Nummers en gekozen quotes staan in de story.

    Minimum aantal woorden: 1200
    Maximum aantal woorden: 2300
    Deadline: 16 mei om 23:59


    Opdracht 6

    Komt zodra opdracht 5 afgelopen is
    Minimum aantal woorden:
    Maximum aantal woorden:
    Deadline:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:52 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik dump deze even in mijn topics ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat het handig was als je een 2 in de titel had gezet. :) Want nu denken mensen waarschijnlijk dat het een nieuwe schrijfwedstrijd is. XD

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:05 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    Ik denk dat het handig was als je een 2 in de titel had gezet. :) Want nu denken mensen waarschijnlijk dat het een nieuwe schrijfwedstrijd is. XD


    Yeah, you're right O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Abo^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    En kan je in begin bericht zetten als er een nieuwe opdracht is? XD Daardoor kwam ik er nogal laat achter dat opdracht 2 er stond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Even voor de abo xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Midna schreef:
    En kan je in begin bericht zetten als er een nieuwe opdracht is? XD Daardoor kwam ik er nogal laat achter dat opdracht 2 er stond.


    Zal ik doen...
    Sorry, ik vergeet dat niet iedereen een abo neemt op topics :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Klainebow schreef:
    Even voor de abo xD


    Full of envy behind that anonymous mask

    NightMoon schreef:
    (...)

    Zal ik doen...
    Sorry, ik vergeet dat niet iedereen een abo neemt op topics :)


    Nope ;P dan word ik ondergespamd ;D Ik kijk hier regelmatig maar niet in de story aangezien ik wachtte totdat het in de beginpost stond xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Nope ;P dan word ik ondergespamd ;D Ik kijk hier regelmatig maar niet in de story aangezien ik wachtte totdat het in de beginpost stond xd


    I understand...ik dacht, ik zet in een bericht in het topic dat ik niet thuis ben, dat de opdracht er is, dat mensen het dan wel lezen :) ik zat op mijn mobiel toen ik het online zette...vandaar....dat is zo een geklooi met codes...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Achjaah maak niet uit;d kan gebeuren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik blijf de nieuwe opdracht geweldig vinden! (: Spijtig dat ik nu nog geen tijd heb om eraan te werken (; anders was ik al begonnen (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Heb nu een abo.xD

    even een abo nemen xD


    Gewoon omdat het kan! (:

    abo


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!