• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En toen werd Jason verlieft op Fáilte. Nee joke.]
    Fay Valentina Rush
    Ik had lef dat wist ik wel. Omdat ik lef en vanverwoesting hield zat ik bij Tigre. Ik glimlachte door hun woordenen ik verbeterde mijn conditie. Ik verbeterde mezelf met rennen zodat ik super snel kon rennen als dat moest. Ik sloot mijn ogen en zuchte uit. Ik was er klaar voor. 'Asjeblieft.' Zei ik met en glimlach. Ik gaf hem in no time een kusje op zijn wang wat alleen Fáilte Jason Cassie en ikzelf kon zien en rende toen de zaal uit. Bang voor afwijzing, maar ook bang dat hij me niet zou accepteren. Ik rende naar buiten. Ik was nu een stuk sneller dan de gewone mens. Ik veranderde in mijn wolf vorm en verstopte me in de tuin. Niemand wist dat ik in een sneeuwwitte wolf kon veranderen.

    Jason Quinten Happle
    Mijn ogen werden groter toen haar lippen op zijn wang geraakte. Ik glimlachte. Ze had lef. Als zij het kon. Kon ik het ook. Ik drukte mijn lippen even onverwacht op die van Cassie en haalde ze er toen weer af. Ik glimlachte, maar mijn gezicht deed raar van de zenuwen. Ik wou weten wat ze er van vond. Was die kus met kietelen serieus of voor het stoppen van het gekietel?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {Klopt, maar die heeft water besturen. Mijn personage bestuurd mensen zonder dwang, gewoon hij denkt dan gewoon dat hij goed doet, terwijl mijn personage dat voor hem beslist. Begrijp je? :-P}
    [o dus diegenej luisterd naar je zonder dat diegene het merkt. Oké I get it. Leuk bedacht ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [En toen werd Jason verlieft op Fáilte. Nee joke.]
    (...)


    [Wat Jason? x'D En wie gaf Fay een kus? :p]


    Take me to wonderland

    Smugness schreef:
    (...)

    [Wat Jason? x'D En wie gaf Fay een kus? :p]
    [Nee met Jason maakte ik een grapje die vind Cassie leuk en die zoende hij. Fay gaf Fáilte een kusje op de wang. Ze is een fanaut en veranderde in een wolf. Een stuk groter dan de grootste wolf die er is. Een stukje kleiner dan de Twilight wolven :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    Fay geeft Fáilte een kusje op zijn wang en rent er dan vandoor. Dan drukt Jason ineens zijn lippen op die van mij en haalt ze er weer vanaf. Hij glimlacht maar lijkt een beetje zenuwachtig. Ik grinnik zachtjes, Jason is bijna nooit zenuwachtig, vooral niet bij meisjes...Blijkbaar meende hij het met die kus bij het kietelen. Ik glimlach even naar Jason en kus hem dan terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben der :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte

    met mijn hand glijd ik over mijn wang waar Fay een paar seconde geleden nog een kusje had gegeven. Ik blosde even, waarna ik fay heel snel de zaal zag uitrennen.
    "Waar gaat Fay-" Ik stop abrupt mijn zin als ik Jason en Cassie zie kussen.
    Een kleine telleurstelling vult mijn lichaam. "ik kan beter verliefd worden op Fay." Mompel ik onverstaanbaar.

    [Ga huiwerk doen. Byez ^^]


    Take me to wonderland

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik hoorde Madison grinniken en kort daarna gaf ze me een knuffel. 'Kan je je bed niet tot leven wekken en hierheen laten wandelen?' Zegt ze met een grijns. 'Nee, mijn martelgave laat ik even rusten' Zegt ze daarna. Niet veel later hoorde ik een bonk, maar bleef met mijn hoofd in mijn handen zitten en keek niet om. 'Ze moeten leren wie er boven hen staat' Zegt ze Nonchalant. 'En dat ben jij zeker?' Mompel ik grijnzend en wrijf even over mijn voorhoofd, waarmee ik vanochtend tegen de grond was beland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Nee met Jason maakte ik een grapje die vind Cassie leuk en die zoende hij. Fay gaf Fáilte een kusje op de wang. Ze is een fanaut en veranderde in een wolf. Een stuk groter dan de grootste wolf die er is. Een stukje kleiner dan de Twilight wolven :)]


    [ok, dankje. :p]


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    Na een kwartier nutteloos in de bibliotheek te hebben gezeten sta ik op. Ik loop op mijn gemak de gangen door en stop bij een leeg lokaal. Ik steek mijn hoofd om de hoek. 'Is hier iemand?' Ik probeer me te herinneren met welke spreuk ik de lichten aan kon doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik volg Thimo in gedachten. Wat zoekt 'ie in een leeg lokaal?
    Ik hou mijn ogen gesloten, en focus me iets harder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn persoontje is 2e keus :'(]
    Madison Quin Prime
    'En dat ben jij zeker?' zegt hij zacht maar grijnzend. Ik knik. 'Ik was vorig jaar toch echt de baas hier samen met Mary.' Zeg ik concluderend. 'En ik weet niet of Mary ook zo denkt, maar ik laat me niet van die plek af schoppen door iemand en al zekerniet door een eerste jaars.' Zeg ik bits. Ik kijk glimlachend naar Souf. Van zijn lippen naar zijn ogen. Niet wetend welke mooier was. Ik zie opeens Fay wegrennen. Veel sneller dan normaal. Ik kijk naar waar ze was en zie Jason en Cassie
    stoeiend. Ik verlam Jason zijn voeten voor wat pret en alweer hoor ik een bonk.

    Jason Quinten Happle
    Ik voel haar lippen op de mijne en sluit mijn ogen. Ik zie nog net Fáilte zijn Sombere gezicht. Hij was verliefd op Cassie. Ik slikte een brok in maar ging verder. Ik voelde opeens geen steun meer in mij voeten en greep het eerste wa ik kon pakken vast om niet te vallen. Ik greep, perongeluk, Cassie vas en viel met haar op de grond. Ik gromde. Madison natuurlijk...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lily Devon.
    Met een klap val ik op de grond, mijn voeten zijn gevoelloos. Snel sta ik weer op en loop naar Madison.
    'Ik ben een tweede klasser.' zeg ik, 'en oordeel niet over mensen voordat je ze nog niet kent.' Met die woorden stomp ik haar hard in haar rug, waardoor ze voorover met haar hoofd op de tafel terecht komt.

    [HurtedHeart, gaan we nu een bitchfight houden? Of leggen we het zodrek bij?]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:16 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik kijk naar het het groepje mensen dat om Fay is komen staan en ik grinnik even. Wanneer Fay haar tekening aan Fáilte heeft gegeven rent ze weg. 'Vreemd' Mompel ik en laat mijn gedachte de vrije loop, waardoor ik me op iedereen concentreer en van bepaalde mensen wat gedachtes mee pik. 'Ik kan beter verliefd worden op Fay' Lees ik bij Fáilte. 'Misschien moet ik maar eens vragen wat er mis is' Denk ik en glimlach even. Ik hoor een bonk en kijk naar de grond aan de andere kant van de tafel, waar Cassie en Jason op de grond liggen. 'Gaat het lekker daar?' Zeg ik grijnzend.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Ik was vorig jaar toch echt de baas hier samen met Mary,' Zegt ze concluderend, 'En ik weet niet of Mary ook zo denkt, maar ik laat me niet van die plek af schoppen door iemand en al zeker niet door een eerste jaars' Zegt ze bits. Ze kijkt me even glimlachend aan en ik schenk haar een glimlach terug. Madison is altijd al leuk geweest, en knap ook, niet te vergeten. 'Mad,' Probeer ik, 'Toen jij tweede jaars was, zou je het toch ook niet leuk hebben gevonden als je meteen de tweede dag van het nieuwe schooljaar werd gevloerd?' Vraag ik een beetje opnemend voor Lily, maar stiekem hoopte ik dat ze dat niet zou merken. 'Ik ben een tweede klasser en oordeel niet over mensen voordat je ze nog niet kent.' Zegt Lily die nu naar Madison loopt, en direct daarna haar een stomp in haar rug geeft.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Jayden Keano
    Ik kijk op als ik ineens een meisje de zaal uit zie rennen. Mijn blik valt op Cassie en Jason die aan het zoenen zijn. Dan valt Jason ineens om en trekt Cassie met zich mee. Grinnikend loop ik naar Madi. 'Ben je soms jaloers?' vraag ik onschuldig.

    Cassie Jade Mirron
    Jason valt ineens op de grond en trekt mij met zich mee waardoor ik bovenop hem beland. Ik kijk even de zaal door en zie Madison naar ons kijken. Ik maak een beweging met mijn hand en Madison valt ook op de grond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered