• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    Ik ga aan de andere kant van haar zitten als ik een paar tranen uit haar ooghoeken zie komen. "Niet huilen," zeg ik troostend. "Ik moet zelf ook altijd huilen als ik iemand anders zie huilen." glimlach ik flauwtjes. "Ik ben trouwens Fáilte. had me nog niet voorgesteld." Zei ik. "Je kan trouwens altijd met ons praten als er wat is."

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:37 ]


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Wauw, dat was makkelijk."
    Ik por hem lachend.


    Mary

    Ik haal lachend mijn schouders op.
    "Oke."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'Geloof je me nu?' zeg ik grijnzend.'Kom laten we verder gaan met wat we bezig waren.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie Jade Mirron

    Ik wrijf voorzichtig over Fay's rug. 'Als ze je niet aardig vinden hebben zíj pech. Je lijkt mij juist wel een aardig meisje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ga even mijn tas voor school maken. ^^]


    Take me to wonderland

    Aminthe

    'Ik ga maar weer, denk ik. Dingen doen die ik nog moet doen voor morgen en zo. Ga je mee of niet?' vraag ik aan Yoëlla.
    Ik zucht, en kijk ook naar Les Tigres, waar waarschijnlijk weer iets aan de hand zal zijn.

    [Slapieslapie, truste<3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëllina maria Consales

    Ik knik naar Aminthe en sta ook op. Samen loop ik met Aminthe naar onze leerlingenkamer om daar alvast ons huiswerk voor te bereiden. [tenminste dat ik neem ik aan? x D]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Fay Valentina Rush
    "Ik ben trouwens Fáilte. had me nog niet voorgesteld." Zei de blonde jongen die dus Fáilte heette. "Je kan trouwens altijd met ons praten als er wat is." zei hij troostend. De warmte bronnen om me heen stelde me iets geruster het liet me denken dat mensen om me gaven. Ik schonk ze een glimlach. 'Leke naam. Ik ben Fay Valentina Rush.' Zeg ik met een waterige glimlach. Ik voel een blik op me branden en zie madison kijken. Ze was het vorig jaar niet vergeten. Ik slikte, maar flipte niet. 'Wat kunnen julie eigelijk?' Vroeg ik om de gesprekvorm te veranderen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xDesire schreef:
    Yoëllina maria Consales

    Ik knik naar Aminthe en sta ook op. Samen loop ik met Aminthe naar onze leerlingenkamer om daar alvast ons huiswerk voor te bereiden. [tenminste dat ik neem ik aan? x D]


    [er is nog geen huiswerk normaal. :p]


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik geloof je niet, maar ik heb beloofd erover te zwijgen."
    Ik loop verder tussen de rijen door.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    'Wat kunnen julie eigelijk?' Vroeg fay opeens.
    "Ik kan het weer veranderen," zei ik. "Ik kan het laten bliksemen en onweren, of regenstormen veroorzaken. Maar buiten al die natuurrampen, kan ik het ook gewoon zonnig laten worden of mistig." Antwoord ik.


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    Ik zucht en sta op. 'Nou better.' zeg ik lichtjes bits en zoek door de boeken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    Het was al weer eventjes geleden dat ik uit de eetzaal vertrokken was en ik moest eerlijk toegeven dat mijn humeur weer stralend was.
    En deze keer was het niet sarcastisch.
    Mijn slordige dot had ik omgeruild naar mijn gewoonlijke krullende, blonde lokken en de wallen hadden plaatsgemaakt voor stralende ogen die gevuld waren met pretlichtjes.
    Neuriënd liep ik door de gang terwijl ik mijn nieuwe schoolboeken stevig tegen me aan klemde voor het geval dat ik weer eens zou vallen.
    Het zelfverzonnen melodietje was, net als mij, erg vrolijk en deed me denken aan een opgewekt kinderliedje.
    Mijn ogen speurde de gang af naar bekende mensen wie ik eventueel gezelschap kon houden.

    [Hint hint]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie Jade Mirron

    Fay vraagt wat we kunnen. 'Telekinese,' antwoord ik. Om daad bij woord te voegen laat ik Jason een stukje de lucht in zweven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fedea

    Ik neus wat tussen de boeken.
    "Wat vind jij daar eigenlijk van? Ik bedoel, jij bent een jongen. Zou jij met iemand als Mary naar bed gaan, als je weet dat ze dat met iedereen doet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.