• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mensen ik wilde eventjes laten weten dat ik vanaf morgen op driedaagse ben met school.
    Ik ben vrijdag pas weer terug thuis.
    Kan dat soms naast mijn personages bijgezet worden?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Vind Souf Madison nou leuk of niet?]
    [Ja, maar dat gaat hij niet zomaar vertellen XD


    Soufian Nigel Prángé.

    'Ja, graag' Antwoord ze en knikt even. Ik blijf zitten en kijk naar een glas bij de wc's - deur staat open. Ik concentreer me even en laat hem en de wasbak tot leven komen. 'Water graag' Zegt het bekertje. 'Komt in orde' Antwoord de wasbak en laat wat water, in de beker, uit de kraan lopen. 'Genoeg ! Stop !' Roept het bekertje hysterisch als hij bijna overloopt. 'Dankje' Zegt het bekertje en springt van de wasbak af. Ik laat hem voorzichtig landen en maak de wasbak weer normaal. 'Hier ben ik !' Roept het bekertje en staat nu voor Mary. Ik maak hem weer normaal, pak hem op en geef hem aan Mary. 'Asje' Zeg ik glimlachend en kijk even naar Lily die er nog steeds bewusteloos bij ligt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Staat erbij (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Dank je."
    Ik drink voorzichtig van het water.
    "Wat is er eigenlijk gebeurd?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    [Staat erbij (:]

    [Dankje :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Thimo Parker.
    'Wat?!... Oh echt. Waar?' Ik ga tegenover Fedea staan en rommel haar door elkaar. 'Fedea?'
    Ganz Pitrómon.
    'Nee, ik kon het niet zien.' zeg ik. Ik loop op haar af met mijn handen in mijn zakken en kijk naar hoe ze een boom tekent, ze heeft talent.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:39 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Soufian Nigel Prángé.

    'Dank je' Zegt ze en drinkt voorzichtig van het water. 'Wat is er eigenlijk gebeurd?' Vraagt ze. 'Nou, eh, je bent flauwgevallen ofzow, nadat je ons uitschold voor kleuters. Daarna hebben Liam en ik, jou en Lily hierheen gebracht.' Zeg ik. Ik zucht even als ik denk aan het gene wat Jason over Maddie zei.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Mary is in de leerlingenkamer ;) van Les Tigre.]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fedea

    Ik kijk hem raar aan.
    "Wat? Ze is vast zwanger gemaakt door een of andere kerel. Waarom geef je er ook maar om?"


    Mary

    Ik zucht.
    "Heeft dan niemand ook door dat dit onze toekomst kan veranderen? Ik zeg niet dat je vriendelijk moet doen, en gewoon hen negeren. Maar je kan hen ook subtiel en onopgemerkt uitdagen," zeg ik met veel moeite.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    "Hé, mij kun je vertrouwen. Ik vertel nooit iets door als ik gedachte lees, nja, bijna nooit, maar waarom zou ik anders wachten tot je naar de gang ging?" Zegt ze geruststellend tegen me, waarna ze even lacht.
    Een flauw glimlachje verschijnt om mijn mond, zucht heel diep. "Nou," begin ik. "Ik ben verliefd op Cassie." Weer slaan mijn wangen rood aan, iets wat goed te zien was op mijn bleke huid. "En als zij en Jason kussen," ik pauzeer even om ervoor te zorgen dat er geen tranen zouden komen. "Het doet gewoon pijn." Zeg ik uiteindelijk.


    Take me to wonderland

    Fay Valentina Rush
    Nee, ik kon het niet zien.' zegt hij nonchalant. Ik grinnik en maak schaduw van de boom perfect. Ik zucht. 'Als je het perse wilt zien hier.' Zeg ik en geef het schetsboek. Er staan rond de 20 tekeningen in. Die van fáilte had ik aan hem gegeven dus hij kon me niet betrappen met een Aigle.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker.
    Zwarte vlekken verschijnen voor mijn ogen. 'Wacht... Zwanger?' Ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan overgeven.

    Ganz Pitrómon.
    Ik knik goedkeurend als ik het schetsblok doorloop. Als ik de tekening van mij zie verschijnt er een klein glimlachje op mijn mond. 'Mooi... Je hebt talent... Wie?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie Jade Mirron
    'Gaat het een beetje?' vraag ik aan Jason terwijl ik zijn hand weer pak. Ik kijk hem bezorgd aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Heeft dan niemand ook door dat dit onze toekomst kan veranderen? Ik zeg niet dat je vriendelijk moet doen, en gewoon hen negeren. Maar je kan hen ook subtiel en onopgemerkt uitdagen,' Zegt ze met veel moeite. 'Mary... Hoe kan jij in zo'n korte tijd, zo erg verandert zijn?' Vraag ik me hardop af. Ze was nooit zo, behalve nu dan, maar ze was altijd wel bereid om Les Aigles het leven zuur te maken en nu? Nu zegt ze dat wij te ver gaan.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Nou' Begint hij, 'Ik ben verliefd op Cassie'. Zijn wangen worden rood, wat er best schattig uitziet. 'En als zij en Jason kussen' Hij pauzeert even en ik zie dat hij moeite moet doen om het te vertellen. 'Het doet gewoon zeer' Zegt hij uiteindelijk. 'Ik snap je, maar, dat weten Jason en Cassie toch ook? Ik snap dan ook niet waarom ze bij jou in de beurt met elkaar zoenen' Denk ik hardop na.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Isis Marly Keramphi
    Ik loop doelloos rond. Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen. Mijn werk was al af. Dan zie ik een stel mensen in de gang staan, en ik loop ernaartoe.


    Tijd voor koffie.