• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -
    -
    -
    -



    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik kijk haar even aan en knipper.
    "Ow. Ja. Tuurlijk. Sorry, Jade."
    Ik grinnik even ongemakkelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik grinnik en loop naar hem toe.
    Ik por zijn neus met het boek.
    "Ik geloof je niet. Volgens mij ben je verliefd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    "Het gaat prima." zegt Fáilte. Ik frons even maar besluit hem maar te laten. 'Hee,' hoor ik Jason zeggen, 'Sorry dat ik het zeg, maar dat meisje dat Fay ofzo heet zit zo alleen ik vind het best zielig ze heef hier geen vrienden meer ik heb haar banden bekeken Nul komma Nul.' Ik kijk even rond en zie haar dan zitten. 'Wil je naar haar toe gaan?' vraag ik aan Jason

    Liam Jayden Keano

    'Zo een beetje kwaad worden'. Ik haal me schouders op. Als het meisje even niet kijkt maak in een HELP gebaar naar Madi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik lach stoer. 'Haha, in jouw dromen.' zeg ik met de nadruk op jouw en steek mijn tong uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte
    "Hey," zeg ik tegen Jason als bij ons komt staan. 'Sorry dat ik het zeg, maar dat meisje dat Fay ofzo heet zit zo alleen ik vind het best zielig ze heef hier geen vrienden meer ik heb haar banden bekeken Nul komma Nul.' Ik volg zijn blik, en zie het meisje zitten. "Waarom gaan we niet met z'n drieën naar haar toe?" Vraag ik.


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik ga op zijn schoot zitten en leg het boek neer.
    "Vertel. Is het Cassie?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade:
    Ik kijk naar het groepje van Madison en dan weer naar Mary. Wat klopt hier niet? Juist. Ze zat bij mij. 'Zeg Mary. Wat is dat iig tussen jou en Madison? Jullie zijn toch vriendinnen?'

    Daniël:
    Ik ga naast Mary zitten en eet een broodje waarna ik me omdraai naar jade en haar aankijk. 'Jade.....' In mijn blik kon ze zien dat het wss niet zo'n goede vraag was maar mijn zusje kennende doet ze er niets mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison Quin Prime
    Ik grijns als ik het help gebaar van Liam zie. Ik grinnik. 'Zeg ik heb jou nog niet ontmoet wat is je naam.'Zeg ik opeens poeslief zodat haar aandacht op mij gericht is en niet op liam. Ontsnap Liam... Denk ik bij mezelf. Zeg dat je naar de plee moet ofzo. Denk ik verder. Ik wist dat hij geen gedachte kon lezen, maar ik kon het moeilijk roepen. Arme Liam.

    Jason Quinten Happle
    'Wil je naar haar toe gaan?' Vraagt ze dan aan me. 'Ze is een tigre, wel een aardige, maar misschien speelt ze toneel. En ik ga niet alleen stel je voor dat ze een gave heeft als Madison.' Ik rilde bij de gedachte. 'Ik heb geen zin om dat nog is mee te maken...'

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Thimo Parker.
    Ik slik en schuif wat ongemakkelijk met mijn voeten. Hopelijk ziet Mary dit niet, ze zou ontploffen. 'Cassie?' Ik bijt op mijn lip en proest het daarna uit van het lachen. 'Nee...' zeg ik als ik weer een bedaard ben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Ehm ja. Ehm, jullie mogen bij ons komen zitten?"
    Ik glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Maar je bent verliefd?"
    Ik giechel.
    "Zo schattig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily Devon
    Ik rol met mijn ogen. 'Madison, je hebt me wel eerder ontmoet hoor.' Ik zucht. 'Volgens mij heb jij aandachtstekort.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liam Jayden Keano

    Ik vlucht er snel vandoor en ga bij Daniel aan tafel zitten. 'Ontsnapt,' mompel ik opgelucht.

    Cassie Jade Mirron

    Ze is een tigre, wel een aardige, maar misschien speelt ze toneel. En ik ga niet alleen stel je voor dat ze een gave heeft als Madison. Ik heb geen zin om dat nog is mee te maken...' Jason huivert even. 'Wij gaan wel mee,' zeg ik. Ik trek Fáilte overeind en met zijn drieën lopen we naar het meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madison Quin Prime
    Mijn ogen sperren open. Ze vond dat Ík aandachtstekort had. Ik liet haar een pijnlijke steek van mijn gave in haar hand voelen. 'Jij bent diegene die naar elke jongen loopt smekend voor aandacht?' Zeg ik nu arrogant. Niemand noemt mij een Aandachtstekort hebber. Ik gromde. Vooral zij niet ze kende me niet eens en ze was eerste jaars en dat zeg je gewoon niet tegen Míj.


    I'm finally back, Finally after a Year break