• Jes mensen, ik heb eindelijk m'n nieuwe mobiel! Véél beter als je het mij vraagt ;)
    Het is overigens een HTC Desire Z voor de geïnteresseerden ;)
    Met dus een qwerty (of hoe je het ook schrijft ;)) toetsenbord :)
    En hij doet eindelijk niet meer zo traag als mn andere mobiel. Daar moest altijd een uur wachten voordat Q eindelijk geladen was :S

    Om dit topic nuttig te houden: wie heeft er allemaal een net nieuwe telefoon of krijgt er binnenkort eentje?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg misschien een nieuwe aangezien m'n abbo al is afgelopen, zou graag de Samsung galaxy ace of y willen, maar dan moet ik nog even kijken of daar een geschikt abbo bij kan (:
    Leuk dat jij al een nieuwe hebt!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een Samsung Star mini, maar die bevalt niet en aangezien ik geen nieuwe mag, stop ik deze SIM binnenkort wel gewoon in mijn Cookie. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ruil mijn corby voor de verroeste versie van mijn broer: een nokia C3
    ik hou gewoon van dat toetsenbord ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb nog gewoon een samsung star, volgend jaar maar eens aan een nieuwe of zo. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb net mijn BlackBerry (:


    To infinity and beyond •

    Cool zeg! Ik heb sinds 2 maandjes de iPhone 4s.


    I love you Tim

    Ik heb mijn mobiel al 3 jaar en aangezien hij steeds slechter begint te worden de laatste tijd zal ik in het komende jaar waarschijnlijk wel aan een nieuwe moeten xD
    Maar jouw nieuwe mobiel is heel mooi _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Samsung star, maar ik ben wel aan het kijken voor een nieuwe.
    Op dit moment bevalt er gewoon geen enkele me


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn samsung star in na ruim een jaar trouwe dienst gehad dus ik hoop nog steeds op een nieuwe
    Ik wil het liefst een Samsung Galaxy y


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yayde schreef:
    Ik heb nog gewoon een samsung star, volgend jaar maar eens aan een nieuwe of zo. (;


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb al bijna 2 jaar een LG en hij doet het nog goed ;D dus mij zit er nog geen nieuwe in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kom ik aanzetten



    Met mijn uberdeluxeretro nokia :Y) Nee serieus, ik blijf uit de buurt van dure smartphone telefoon's. Niks voor mij, al die multifunctionele rommel. Ben met 1 gaan douchen en 1 gaan zwemmen, daarbij nog 1 in een regenplas laten vallen. Dus al 3 naar de kloten geholpen. Toen dacht ik, dan maar een indestructible telefoon. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 9:18 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Meh, ik wil graag een nieuwe telefoon hebben! D:
    Stomme Crackberry. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik krijg geen nieuwe telefoon, maar ik ga een Samsung Galaxy S WiFi 5.0 (volg je het?) kopen en dan gewoon via internet bellen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Ik krijg geen nieuwe telefoon, maar ik ga een Samsung Galaxy S WiFi 5.0 (volg je het?) kopen en dan gewoon via internet bellen.


    Skypen? Of iets anders, waar ik nog niet van gehoord heb? :P


    Deep inside, I've never felt alive