• Ja, ook ik zoek stories. Het liefst over one direction en ééntje met toch al enkele hoofdstukken want ik wil vandaag lezen want ik verveel me. Geef wel een link en een beetje uitleg want ik ben lui. :9~



    Ps. Geen bromance, dat lees ik niet (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:47 ]


    all I want is the taste that your lips allow


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    Endless Love || Liam Payne [14+]


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands 'gesproken'
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:19 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vampire Direction


    Lucy Jamesson
    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis.


    nothing is true, everything is permitted.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan
    Misschien iets voor jou, zou leuk zijn als je abo neemt :)