• Jaah! Feestdagen en dan lekker uit eten met de familie! Kei gezellig.
    Zit je in een restaurant en kijk je om je heen en zie je een gezin bestaand uit moeder, vader en 2 zoons. Moeder zit te bellen aan tafel en ik kan het gesprek gewoon mee volgen. ( 3 tafels veder zat ik) Dan die man, die tovert ergens een laptop vandaan, en de 2 zoons zit met hun neus zowat in hun telefoon. Dan snauwen ze ook nog de serveerster af omdat het dan niet snel genoeg gaat.
    Valt dat jullie ook op? Of kennen jullie dat? Ik erger me heel erg aan zeker omdat ze dan de serveerster af snauwen
    Gelukkig is dat bij mijn familie dan nog niet maar wel dat je nichtje je halve ijs op eet en dan ook nog alle slagroom Xd maar ja ik deel graag!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Het valt mij ook op ja. Het is bij mij wel zo dat ik m'n telefoon bij me heb, maar die gebruik ik nauwelijks dan. Bij sommige mensen is het echt overdreven..

    Wauw, dat is best apart. Als ik uit eten ben, kijk ik alleen op mijn telefoon als er even niemand aan tafel zit, of ik naar de wc ben, anders is dat zo ongezellig.

    Ik ga eigenlijk nooit naar een restaurant, dan maak ik -Goddank- al die onbeschoftheid niet mee.


    Bad decisions make good stories.

    Ik gebruik nooit telefoon of tablet als ik met mensen praat. Ken mensen die dat wel doen, vind het ongelofelijk vervelend altijd


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb dat nog nooit meegemaakt in een restaurant
    Ik neem mn telefoon wel altijd mee, maar ik zet hem altijd op stil

    Thuis gebruik ik wel mijn mobiel onder het eten, ik weet het, het is een beetje aso, maar oke.
    Ik een restaurant gebruik ik dat niet, aangezien ik wel met normen en waarden ben opgevoed en als ik ergens anders ben, houd ik me daar altijd aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Thefuck?
    Valt mij niet zo op in restaurants, maar het is denk ik gewoon normaal tegenwoordig als je 24/7 met je telefoon in je gezicht zit. >_>

    Ik begrijp je. Mijn nicht had met Kerstmis de héle tijd haar gsm vast. Zelfs toen ze naar de wc ging. -.-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik háát dat echt zo erg. Dan heb ik echt het gevoel dat mensen alleen met social networks en electronica en shit zich kunnen vermaken en anders lukt dat gewoon niet, vet irritant.


    The odds are néver in our favor.

    Tijdens het eten heb ik mijn iPod altijd bij me, maar die gebruik ik nauwelijks dan. Wat het restaurant betreft ga ik daar nooit eten ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik neem mijn laptop mee naar familiefeestjes (ook als die in een restaurant plaatsvinden) maar dat komt omdat de oudste na mij zes is en de jongste voor mij 37/38 en ik dus niet echt een gesprekspartner heb en niet bijster veel zin heb om of tekenfilms te kijken en met de kinderen te spelen, of deel te nemen in de gesprekken van de volwassenen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Linchpin schreef:
    Ik neem mijn laptop mee naar familiefeestjes (ook als die in een restaurant plaatsvinden) maar dat komt omdat de oudste na mij zes is en de jongste voor mij 37/38 en ik dus niet echt een gesprekspartner heb en niet bijster veel zin heb om of tekenfilms te kijken en met de kinderen te spelen, of deel te nemen in de gesprekken van de volwassenen.

    Ik denk dat je de leeftijden even moet omdraaien. Of ik ben scheel, dat kan ook. (krul)

    Kubi schreef:
    (...)
    Ik denk dat je de leeftijden even moet omdraaien. Of ik ben scheel, dat kan ook. (krul)



    Nee toch? Voor ik er was, was mijn tante de jongste en zij is nu 37/38 en als ik weg zou vallen is mijn nichtje van zes de oudste van de 'kinderen'. Het enige wat er niet aan klopt is dat ik niet de oudste ben van de kinderen, maar de andere hoeven niet meer mee naar die stomme etentjes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ardina schreef:
    Wauw, dat is best apart. Als ik uit eten ben, kijk ik alleen op mijn telefoon als er even niemand aan tafel zit, of ik naar de wc ben, anders is dat zo ongezellig.


    26 - 02 - '16

    Ik zit op dit moment met mijn mobiel en laptop apart in een restaurant. Maar we komen hier dan ook vet vaak in de vakantie's en thuis heb ik op dit moment geen wifi. :')


    Pretty is just a pretty word.